• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23

عملیات نجات دره مرگ

روددره فرحزاد از قرق معتادان متجاهر خارج شده و قرار است به پاتوق دوستداران طبیعت تبدیل شود
شاید باورش برای تهرانی‌ها سخت باشد اما روددره فرحزاد که روزگاری پاتوق معتادان و فروشندگان مواد بود و کمتر کسی جرأت حضور در این محدوده را داشت، قرار است تا چندماه دیگر به‌عنوان یکی از نقاط تفریحی و گردشگری تهران افتتاح شود.

شنبه‌راقرمز نکنید

ابهام مجلس درباره تعطیلی شنبه‌ها یا پنجشنبه‌ها در حالی است که پیش از این رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با تعطیلی پنجشنبه‌ها خبر داده بود؛ اکنون اما به‌نظر می‌رسد مخالفت اتاق بازرگانی با این تصمیم، بر ابهام‌ها در این زمینه افزوده‌است.

چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟

اواخر سال گذشته دولت سیزدهم در لایحه‌ای به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد تا 2روز در هفته به‌طور کامل تعطیل اعلام شود؛ چرا‌که برای مثال، هم‌اکنون در تهران پنجشنبه‌ها تعطیل است اما در شهرستان‌ها اینگونه نیست.

دربی پایتخت دو برنده داشت

پس از 2 دهه تلاش بالاخره روز گذشته بخش عمده سهام 2 تیم پرطرفدار فوتبال پایتخت یعنی پرسپولیس و استقلال واگذار شد. در این واگذاری، هلدینگ خلیج‌فارس که بزرگ‌ترین شرکت ایرانی محسوب می‌شود، مالک سهام استقلال شد و 6 بانک نیز مشترکا سهام باشگاه پرسپولیس را در اختیار گرفتند.‌

ایران - پاکستان ‌افزایش رابطه 10میلیارددلاری

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، بامداد سوم اردیبهشت‌ماه به اسلام‌آباد، پایتخت پاکستان سفر کرد.