4
چهار شنبه 21 خرداد 1399
شماره 7960
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فضای امیدآفرین بورس را حفظ کنید

صد‌و‌چهل‌و‌دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، دیروز به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد؛ جلسه‌ای که بخش قابل‌توجهی از آن به مسائل بازار سرمایه و سهام عدالت اختصاص داشت و با توصیه‌ها‌ و حمایت‌‌های بورسی حسن روحانی همراه شد.
ویژه
با کاهش محدودیت‌های طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و صدور فرمان عادی‌سازی شرایط کسب‌وکارها از سوی دولت، روال پرداخت قبض برق نیز عادی شد.
بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از شنبه 3تغییر در قواعد سفارش‌گذاری این بازار عملی می‌شود؛ به‌گونه‌ای که حجم سفارش‌ها براساس قیمت سهم مشخص می‌شود و تا 400هزار سهم نیز قابل ‌افزایش است، امکان ارسال سفارش با حجم مخفی امکان‌پذیر نیست و حداقل تغییر در قیمت سفارش‌های ارسالی نیز به‌جز در سهام زیر 500ریال از یک ریال به ۱۰ ریال افزایش می‌یابد.
با مشخص و منتشر شدن نتایج قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده خودروهای داخلی، برندگان 48ساعت برای واریز وجه خودرو فرصت داشتند اما دیروز، معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو از تمدید زمان تکمیل وجه برندگان فروش فوق‌العاده این شرکت تا ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه خبر داد.
با توافق صورت گرفته میان بانک‌ها، هزینه برقراری سرویس پیامک بانکی در سال‌جاری به ۱۵ هزار تومان افزایش یافت.

وضعیت سفید در بازار ارز

ارز
بانک مرکزی و اتاق ایران بر سر 7پیشنهاد از 9پیشنهاد صادرکنندگان درباره شرایط جدید ورود ارزهای صادراتی به چرخه اقتصادی کشور به توافق رسیده و تصمیم‌گیری بر سر 2پیشنهاد ازجمله مکانیسم واردات بدون تعیین منشأ ارز در کارگروه ویژه بررسی خواهد شد.