4
سه شنبه 8 مرداد 1398
شماره 7723
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

صدور فرمان جوان‌سازی مدیران کشور

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حسن روحانی، رئیس‌جمهور با ابلاغ مصوبه شورای‌عالی اداری به تمامی وزارتخانه‌ها، مؤسسات، شرکت‌ها، نهادهای عمومی غیردولتی و استانداری‌ها، فرمان‌ جوان‌سازی بدنه مدیریتی کشور را صادر کرد.
ویژه
مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و برون‌سپاری سازمان امور مالیاتی گفت: صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی تا 23 مردادماه مهلت دارند در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی یا کارتخوان بانکی ثبت‌نام کنند.
با وجود آنکه رئیس‌کل بانک مرکزی از تاسیس بازار متشکل ارزی در آستانه عید قربان خبر داده، ولی هنوز نهاد ناظر بازارپول و ارز هیچ‌ اطلاعات دقیق و شفافی در این زمینه منتشر نکرده است.

زیبایی نهفته در میان آهن و دود

بررسی وضعیت زیست‌پذیری شهر تهران در گفت و گو با مدیرکل دفتر طرح‌های کالبدی وزارت راه و شهرسازی
گفت‌وگو
تهران به مجموعه‌­ای از تضادها و تناقض‌ها تبدیل شده، شهری که زیبایی‌های آن در زیر بزرگراه‌ها و پل‌ها دفن شده و سال‌هاست در جریان اجرای برنامه‌های توسعه شهری پایتخت، وجه عمرانی برنامه‌ها موردتوجه قرار گرفته و از پیوست­‌های اجتماعی طرح که قرار بوده کیفیت شهر را بالا ببرد، غفلت شده است.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
محاسبات همشهری نشان می‌دهد: مقدار تولید خودرو در 4‌ ماه امسال نسبت به پارسال 30 درصد کاهش یافته و این موضوع به کاهش 4400 میلیارد تومانی درآمد شرکت‌های خودروساز در این مدت منجر شده است.