4
یکشنبه 16 دی 1397
شماره 7571
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
به موجب حکم مدیرعامل بانک ملی ایران و مصوبه هیأت مدیره گروه توسعه ملی، سید مهدی سدیدی به سمت مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی منصوب شد.
معاون امور باغبانی وزارت جهادکشاورزی از دستیابی ایران به فناوری مهار سرمازدگی باغ‌ها خبر داد.
مسکن
دیروز در نشست شورای هماهنگی مسکن، وزیر راه و شهرسازی با تسریع صدور سند مالکیت برای واحدهای مسکونی مسکن مهر و همچنین حذف شروط واگذاری واحدهای بدون متقاضی این طرح موافقت کرد تا هم مالکان فعلی برای تسویه اقساط تشویق شوند و هم تکلیف آن بخش از طرح مسکن مهر که متقاضی بالفعلی ندارد، روشن شود.

مانع محیط‌زیست در برابر تولید دلبخواهی خودرو

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در نامه‌ای به وزیر صنعت، خودروسازان را به دریافت گواهی جدید تأیید نوع از ابتدای سال98 ملزم کرد
خودرو
ظاهرا روی کاغذ، تولید خودروهای من‌درآوردی با تغییر موتور و گیربکس به پایان خط رسیده؛ از این پس شرکت‌های خودروساز برای اعمال تغییر در موتور و مشخصات فنی خودروها، یا تولید بیش از تیراژ اعلام شده به دریافت مجوز دوباره از سازمان حفاظت محیط‌زیست ملزم هستند.
فرصت‌سوزی

فرصت‌سوزی

امیرحسین زمانی‌نیا، معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت، نظر بسیاری از کارشناسان درباره فرصت‌سوزی ایران در بسیاری از بزنگاه‌ها و ازجمله در تدوین و اجرای قراردادهای نفتی را تأیید کرد و گفت:
مرغ 400 تومان ارزان شد
نوسان قیمت گوشت مرغ در بازار مصرف ادامه دارد و تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و متولیان تنظیم بازار این محصول از اتخاذ تصمیماتی برای افزایش عرضه و ساماندهی بازار گوشت مرغ خبر می‌دهند.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
عضو کمیسیون انرژی مجلس می‌گوید: ثروتمندان ۱۰برابر بیشتر از کم‌مصرف‌ها از یارانه پنهان انرژی بهره‌مند می‌شوند.