4
شنبه 15 دی 1397
شماره 7570
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پول‌پاشی چهره فقر را خشن‌تر کرد

آیا دولت از سیاست‌های شکست‌خورده چند دهه اخیر برای کاهش شکاف طبقاتی فاصله می‌گیرد؟
گزارش
تازه‌ترین گزارش دولت از وضعیت شاخص‌های رفاهی و توزیع درآمد در سال‌های 95 و 96 نشان می‌دهد که توزیع درآمد در اقتصاد ایران نابرابر و شکاف طبقاتی بیشتر شده است؛
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از روز ۱۲دی‌ماه به‌مدت ۴روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

درس‌خوانده‌ها بیکارتر شدند

در پاییز امسال 40/5 درصد از کل بیکاران کشور، فارغ‌التحصیلان آموزش عالی بوده‌اند
بازار کار
اطلاعات منتشر شده از تحولات بازار کار در فصل پاییز امسال نشان می‌دهد در این فصل 680هزار نفر متقاضی شغل جدید به بازار کار کشور اضافه شده‌اند که از این تعداد 71.6هزار نفر به جرگه بیکاران پیوسته‌اند تا نرخ بیکاری کل کشور از فصل مشابه سال قبل کمتر نشود و همان 11.7درصد باقی بماند.
نسبت نظام بانکی و رسانه‌ها

نسبت نظام بانکی و رسانه‌ها

رسانه مطلوب عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی به‌نظر اینستاگرام است و او همواره دغدغه‌ها و پیام‌های خود را از طریق این شبکه اجتماعی بازتاب می‌دهد.
طرح سلامت و معمای غیرمجازها
سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر مستعفی بهداشت فاش کرده که در طول دولت کنونی 16هزار میلیارد تومان بودجه به طرح سلامت برای کم کردن هزینه بهداشت و درمان 80میلیون ایرانی هزینه شده؛
در شرایطی که بازار گوشت قرمز و تخم‌مرغ طی هفته‌های گذشته با نوسان قیمت روبه‌رو بوده است، یک مقام مسئول در وزارت جهادکشاورزی از ادامه‌دار‌بودن واردات این دو محصول پروتئینی تا کنترل بازار و ارزانی آنها خبر داد و واردات گوشت مرغ را نیز رد کرد.