4
سه شنبه 29 آبان 1397
شماره 7532
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
فرانسه یا کشور دیگر؟ این شاید یکی از اصلی‌ترین گره‌ها برای ایجاد کانال ویژه مالی بین ایران و اروپا پس از خروج آمریکا از برجام باشد.
نایب‌رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به تأثیر بازار ارز بر قیمت مسکن گفت: اگر روند کاهش قیمت ارز ادامه داشته باشد یا نرخ دلار در همین سطح باقی بماند می‌توان انتظار داشت که میانگین قیمت مسکن در نیمه دوم بهمن یا اوایل اسفندماه سال‌جاری کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی را تجربه کند.
صنعت
دور جدید اعتراض کارگران شرکت خصوصی‌سازی شده کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه از چند هفته پیش آغاز شده است؛ اعتراضاتی که البته سابقه چندین‌ساله دارد و نخستین‌بار به‌صورت جدی در سال‌های 84 تا 86 یعنی زمانی که این شرکت دولتی بود، به‌خاطر معوق شدن سه‌ماهه دستمزدها شکل گرفته است.

گشایش کانال تجاری ایران و اروپا

هیأت اتحادیه اروپا برای توسعه تجارت محصولات کشاورزی و مواد غذایی به ایران آمده است
گزارش
مسئولان اتحادیه اروپا در همایش مشترک توسعه همکاری کشاورزی و تجارت مواد غذایی بر توسعه همکاری‌های خود با ایران به‌رغم تحریم‌های آمریکا تأکید کردند.
بن‌بست‌شکنی کرباسیان

بن‌بست‌شکنی کرباسیان

مسعود کرباسیان، وزیر سابق اقتصاد و مدیرعامل جدید شرکت ملی نفت برخلاف دیگر مدیران سابق و اسبق این شرکت مهم، البته رسانه را می‌شناسد و بر اهمیت آن واقف است.
در سوگ طبقه متوسط
اکبر ترکان، مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به تغییر توزیع ثروت در جامعه می‌گوید: قبلا دو دهک ضعیف، 6دهک متوسط و دو دهک ثروتمند در جامعه وجود داشت اما حالا شرایط تغییر کرده و گرچه دو دهک ثروتمند آن ‌همچنان در جای خود مانده‌اند
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
رقم سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت به صفر رسید/ قول رئیس مجلس به بانک‌ها درباره تحریم