4
سه شنبه 17 مهر 1397
شماره 7499
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حال دارو خوب است و آنگونه که اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفته است، دولت 3.5میلیارد دلار برای واردات و تأمین دارو، مواداولیه دارو و تجهیزات پزشکی کنار گذاشته که طبق اظهارنظر رئیس‌کل بانک مرکزی از ابتدای سال‌جاری تاکنون 3میلیارد دلار از آن تأمین شده است.
محمد شریعتمداری در تازه‌ترین نامه و شاید آخرین آن خطاب به رئیس‌کل گمرک ایران، تصویر نامه محمود حجتی، وزیر جهادکشاورزی را ارسال و از ممنوعیت صادرات سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی، خوراک دام و طیور خبرداده و تأکید کرده از 20مهرماه امسال تا اطلاع‌ ثانوی از صادرات کالاهای یادشده جلوگیری شود.
نوبل امسال یکی از «منتظره‌ترین» و قابل‌انتظارترین جایزه‌هایی بود که در سال‌های اخیر داده شده است.
بازار
تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی از شاخص قیمت هفتگی کالاهای خوراکی پرمصرف در شهر تهران نشان می‌دهد در هفته دوم مهرماه امسال تنها قیمت میوه‌های تازه کاهش قیمت نسبت به هفته نخست ‌ماه را تجربه کرده اما نسبت به هفته دوم شهریورماه امسال شهروندان تهرانی تخم‌مرغ، میوه‌های تازه و گوشت مرغ را ارزان‌تر خریده‌اند.

بازگشت پراید به زیر 30میلیون

شورای رقابت از قیمت‌گذاری خودروهای داخلی مصداق انحصار خارج شد
خودرو
در ادامه سونامی کاهش قیمت خودرو، دیروز قیمت پراید131به 29میلیون رسید و پژو 405جی‌ال‌ایکس 3میلیون و سمند ال‌ایکس 4میلیون و 500هزار تومان ارزان شد.
همگام‌سازی‌ پست با فناوری‌های نوین

همگام‌سازی‌ پست با فناوری‌های نوین

روزجهانی پست 17مهر ماه- 9اکتبر در حالی فرارسیده که طی چند دهه اخیر شیوه نگرش مشترکان و حوزه فعالیت این بخش با توسعه فناوری ارتباطات و رشد کسب‌و‌کارها در فضای مجازی، دچار تغییر و تحولات زیادی شده است.
راه انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث باز شد
هیأت دولت آیین‌نامه اجرایی مربوط به نحوه انتقال تخفیفات نداشتن حوادث منجر به خسارت وسایل نقلیه را تصویب کرد.
بنزین 3 نرخی و نرخ سوخت پلکانی می‌شود؟
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
یک گروه صنعتی تولیدکننده انواع لوازم خانگی از امروز طرح ابتکاری پیش‌فروش «نقدی و مشارکتی» محصولات خود شامل «یخچال و فریزر، تلویزیون، اجاق گاز و ماشین لباسشویی و ظرفشویی» به قیمت مصرف‌کننده و تحویل درب منزل را با هدف حذف دلالان و واسطه‌ها آغاز می‌کند.