4
دو شنبه 16 مهر 1397
شماره 7498
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نه به پول‌پاشی اشتغال

چهره روز
عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته است: در شرایط کنونی پرداخت تسهیلات و وام اشتغال ایجاد نمی‌کند، لذا باید برای سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی دنبال راهکارهایی دیگر بود.
ویژه
خانه‌تکانی دولت جدی‌تر شده و آنطور که از شایعات برمی‌آید قرار است به‌زودی تغییرات گسترده‌ای در وزارتخانه‌های اقتصادی انجام شود.
ستاد تنظیم بازار در نشست اخیر خود با بررسی پیشنهاد پیش فروش لوازم خانگی موافقت خود را با اجرای این طرح در واحدهای توانمند و بدون تبعیض و مداخله دولت اعلام کرد.
یک مقام ارشد دولت با بیان اینکه ۷ سناریو برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی وجود دارد، گفت:‌ قیمت دونرخی برای بنزین قطعی است.

رأی به شکست حصر مالی

با عبور لوایح چهارگانه از سد مجلس، مانع ارتباط مالی ایران با اتحادیه اروپا، چین و روسیه برداشته شد
گزارش
چند روز پیش بود که عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی با یک پوشه پیشنهاد به مسکو رفت تا مسیرمالی تهران - مسکو را برای نقل و انتقال پولی باز کند اما پاسخی که از همتای روسی‌اش دریافت کرد، باعث شگفتی طرف ایرانی شد؛ آنها اجرای درخواست‌های ایران را به زمانی دیگر موکول کردند.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
آیت محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است: دلال‌ها باید شناسنامه‌دار شوند و در مکان مشخصی فعالیت خود را انجام دهند تا اگر مشکلی و موردی داشتند، رصد شوند.