4
سه شنبه 13 شهریور 1397
شماره 7471
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تضعیف قدرت خرید خانوارهای ایرانی به‌دنبال جهش نرخ ارز، مسئله‌ای است که از یک‌سو درخواست کارگران برای جبران قدرت خرید از دست رفته را در پی داشته و از سوی دیگر دولت را ناچار به چاره‌اندیشی برای به حمایت از اقشار ضعیف کرده است.
شورای رقابت در نشست دیروز عصر خود با افزایش قیمت خودروهای داخلی به‌دلیل قانع‌کننده نبودن مستندات خودروسازان مخالفت کرد.
خودرو
«اگر موعد دریافت خدمات گارانتی یا تعویض قطعات و روغن موتور، فیلتر و شمع خودروی‌تان فرا رسیده، لطفا کمی دست نگه‌دارید تا وضع آشفته در بازار تعمیرات و قطعات یدکی به‌سامان برسد.»
همشهری بررسی می‌کند

متهمان واقعی تنش قیمت‌ها در بازار ارز و طلا

بازار
روند قیمت دلار آمریکا و یورو در صرافی‌های مجاز ایران پس از اجرای بسته جدید ارزی و آزادسازی معاملات در بازار دوم از بی‌تابی دلار آمریکا و آرامش قیمتی یورو حکایت دارد .
یارانه نقدی به‌جای ارز دولتی

یارانه نقدی به‌جای ارز دولتی

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی پیشنهاد داده است تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی که همسو با سیاست‌های حمایتی در دستور کار دولت قرار گرفته و پیامدهای آن موجی از مشکلات و نگرانی برای فعالان اقتصادی و بازار به بار آورده است، یک‌بار برای همیشه از نظام تخصیص منابع دولت حذف شود و به‌جای آن به افرادی که برخوردار نیستند، یارانه نقدی تعلق بگیرد.
مردم، مجلس و خودرو
سخنگوی کمیسیون اصل 90مجلس گفت: براساس گزارش سازمان بازرسی، سایپا و ایران‌خودرو در ماه‌های گذشته با کاهش تولید روبه‌رو نبوده‌اند.