4
شنبه 20 مرداد 1397
شماره 7453
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پاسخ اقتصاد به سیاست عبادی

اظهارنظر مقامات سیاسی دولت عراق مبنی بر همراهی با تحریم‌های آمریکا به‌خاطر منافع ملی کشورشان، در رسانه‌ها و بین افکار عمومی ایران و حتی عراق بازتاب فراوانی داشته است.
ویژه
ایرانی‌های بالای 25سال به‌طور میانگین 8.6سال تحصیل کرده‌اند. این نتیجه بررسی‌های مرکز آمار ایران است که برمبنای روش پیشنهاد شده انستیتوی آمار یونسکو UIS محاسبه شده است.
صاحبان دسته‌چک فقط تا پایان مرداد‌ماه فرصت تعویض آن و تبدیل به چک‌های صیادی را دارند؛ در غیراین صورت چک قدیمی در سایر بانک‌ها پذیرش نخواهد شد.
بانک مرکزی به ادعای یکی از نمایندگان مجلس در ارتباط با گم شدن ۹ میلیارد دلار واکنش نشان‌داد و اعلام کرد: سرنوشت ۹میلیارد دلار کاملا مشخص است و اظهارنظرهای رسانه‌ای باید با اطلاعات دقیق باشد؛ زیرا در شرایط فعلی چنین گمانه‌زنی‌هایی موجب بروز تنش در سطح جامعه و التهاب‌آفرینی می‌شود.

انتظار برای پایان التهاب ارزی

ارز
نرخ برابری ارزهای خارجی در برابر ریال ایران در 2روز پایانی هفته گذشته برخلاف انتظارات مردم و فعالان بخش خصوصی و البته بانک مرکزی دوباره افزایش یافت.

مسیر حرکت پول در صنعت ساخت‌و‌‌ساز

داغ‌شدن بازار مسکن از میانه‌های سال گذشته، رشد سرمایه‌گذاری در این بازار را در پی داشته است.
فردا؛ رونمایی از بسته نجات دولت برای صنعت
فردا همزمان با گشایش بزرگ‌ترین نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط‌، از بسته دولت برای حمایت از تولید رونمایی می‌شود.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با اقدام‌های انجام‌شده، اکنون ذخایر قابل‌قبولی در حوزه کالاهای اساسی در کشور وجود دارد اما در مورد منابع ارزی با احتیاط عمل می‌کنیم.