4
دو شنبه 1 مرداد 1397
شماره 7437
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ضرغامی بگوید چه خبر است

چهره روز
عزت‌الله ضرغامی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما می‌تواند چهره این روزهای اقتصاد ایران باشد، زیرا تنها اوست که می‌داند و می‌تواند فاش سازد پشت پرده قراردادهای اسپانسری بین سازمان صدا و سیما با مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز چه بوده است.
ویژه
از چندی پیش برخی شرکت‌های وارد‌کننده لوازم خانگی با ارز دولتی یا تولیدکنندگان داخلی با عرضه قطره چکانی این محصولات زمینه کمبود و افزایش قیمت‌ها در بازار مصرف را فراهم کرده‌اند.
رئیس کل بانک مرکزی با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در زمینه ساماندهی موسسات اعتباری غیرمجاز گفت: خوشبختانه با مجموع تدابیر اتخاذشده و همکاری بین دستگاه‌ها در حال حاضر بساط موسسات اعتباری غیرمجاز برچیده شده است.
رئیس‌جمهور می‌خواهد سه‌شنبه‌شب بدون رودربایستی از طریق امواج سیمای جمهوری اسلامی با مردم صحبت کند.
تحولات بازار اجاره وزیر راه و شهرسازی را برای حمایت از مستأجران دست‌به‌قلم کرد. عباس آخوندی، پیش‌نویس لایحه‌ای را برای معاون اول رئیس‌جمهور فرستاده تا فوری در هیأت وزیران بررسی و تصویب شده و در قالب لایحه دوفوریتی به مجلس ارسال شود.

کارنامه بهاره وام بانکی؛ سهم صنعت کم شد

وام
بانک مرکزی می‌گوید بانک‌ها و مؤسسات اعتباری در بهار امسال 16.28درصد بیشتر از بهار پارسال وام پرداخت کرده‌اند و میزان وام پرداخت شده در این مدت به رقم یک میلیون و 178هزار و 577میلیارد ریال رسیده است.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
مروری بر خبرهای چند هفته اخیر نشان از نمایان شدن اعداد عجیب و غریب و افشای نام‌ها دارد؛ از انتشار اولیه فهرست کسانی که دلار 4200تومانی گرفته‌‌اند و کالا را با دلار بالاتر فروخته‌اند تا خبرهایی که حکایت از احتکار موبایل و خودروهای خارجی دارد.