4
شنبه 30 تیر 1397
شماره 7435
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پس از سفر اخیر علی‌اکبر ولایتی به روسیه، 2گمانه و خبر درباره جزئیات دیدارهای او در مسکو مطرح شد؛ نخست سرمایه‌گذاری 50میلیاردی روس‌ها در ایران و دیگری توافق تهران و مسکو برای اجرای بسته نفت در برابر کالا.
حسین عبده تبریزی، دبیرکل اسبق بورس و مشاور فعلی وزیر راه و شهرسازی در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت: کتاب «کینز، بازگشت استاد» نوشته رابرت اسکیدلسکی را چند سال قبل خوانده بودم.
ابراهیم رئیسی این بار در قامت تولیت آستان قدس رضوی می‌گوید: اگر سال گذشته هشدارهای مهم درباره اثرات سوء نقدینگی کنترل نشده را جدی می‌گرفتید، وضع بازار ارز و سکه مختل نمی‌شد.
دولت قصد دارد در سال‌جاری نیز روند پرشتاب اشتغال‌زایی را از مسیر توجه به اشتغال تحصیل‌کردگان دانشگاهی و ساکنان مناطق محروم دنبال کند.

حباب‌سنج بازار سکه

همشهری اثر نوسان قیمت ارز را بر بازار طلا در 3‌ماه گذشته بررسی می‌کند
بازار
دیروز جمعه بود و بازار ارز و سکه و طلا تعطیل؛ اما نبض قیمت سکه در معاملات پشت‌تلفنی و فضای مجازی از مرز 3میلیون تومان گذشت و شائبه حباب قیمت‌ها را در راسته زرگرها تقویت کرد؛
تازه‌ترین آمارها از ورود رونق به بازار مسکن شهرستان‌ها حکایت دارد. تحولات چند ‌ماه اخیر این بازار در پایتخت می‌تواند به‌منزله نواخته شدن زنگ پایان دوره فعلی رونق بازار مسکن تلقی شود.