4
دو شنبه 11 تیر 1397
شماره 7420
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

طبیب کدام دردهای اقتصاد؟

چهره روز
این روزها دوباره صحبت از بازگشت علی طیب‌نیا به ترکیب تیم اقتصادی دولت است.
ویژه
توییت‌های نفتی دونالد ترامپ دوباره عربستان‌ سعودی را به دردسر انداخت و نامه وزیر نفت ایران به رئیس کنفرانس، این پرسش را در بازار جهانی نفت به همراه داشته که آیا مقام‌های عربستان تحت فشار دولت آمریکا با افزایش یکجانبه تولید و عرضه نفت خام خود، توافق اخیر اوپکی‌ها را تضعیف خواهند کرد؟
ضرب‌الاجل روحانی برای معرفی واردکنندگان متخلف خودرو: رئیس‌جمهور به وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داد ظرف ۱۵ روز موضوع تخلف در واردات خودروی خارجی و نیز نارضایتی مردم از نحوه توزیع یا قیمت گذاری محصولات خودروسازان داخلی را بررسی و هر گونه تخلف را صریحاً به مردم و دستگاه قضا اعلام کند.
خبر: وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه باید سود تسهیلات بانکی تخصیص یافته به بخش صنعت کاهش یابد، اعلام کرد: باید هزینه مالی ۲۵ درصدی سود تسهیلات بانکی کاهش یابد و اگر نمی‌توانیم نظام بانکی را به این‌سو سوق دهیم باید از منابع عمومی یارانه به تولید پرداخت شود.

نبض گرانی و ارزانی خوراکی‌ها در سبد خانوار

مرکز آمار ایران با انتشار متوسط قیمت اقلام خوراکی مناطق شهری در خرداد١٣٩٧ اعلام کرد:

چه خبر از گیرندگان ارز دولتی؟

سرانجام بانک مرکزی روزه سکوت را شکست و اسامی بخشی از گیرندگان ارز به نرخ رسمی را منتشر کرد.
فروش دلارهای تقلبی در فضای مجازی
فروش دلارهای تقلبی در فضای مجازی
اشاره- رشد قیمت ارز، زمینه سودجویی برخی افراد را با چاپ و توزیع دلارهای جعلی، فروش ارز در سوپر مارکت‌ها یا قاچاق ارز از برخی کشورهای همسایه به ایران فراهم کرده است.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
افزایش ساعت کاری میادین میوه و تره‌بار :عبدالحسین رحیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با اشاره به ساعت فعالیت 240میدان میوه و تره‌بار شهرداری تهران به تسنیم گفت: در فصل تابستان و تغییرات در زمان تردد شهروندان ساعت کار میادین و بازارهای میوه و تره‌باردرصورت استقبال تا ۲۰:۳۰ افزایش می‌یابد.