۴
سه شنبه 10 بهمن 1396
شماره 7310
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پشت پرده جنجال تعرفه خودروهای هیبریدی

یادداشت
موج انتقادها نسبت به افزایش تعرفه واردات خودروهای هیبریدی با استناد به غفلت دولت از آلایندگی هوا و مصرف سوخت در حالی بالا گرفته که ذکر چند نکته در این زمینه ضروری است.
ویژه
اعضای کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با بررسی انتقادها و مطالبات مطرح شده که باعث رد کلیات گزارش این کمیسیون درباره لایحه بودجه سال آینده شده، بود، تلاش کردند با اصلاحاتی در برخی از مفاد گزارش خود، رضایت اکثریت نمایندگان برای رأی دادن به کلیات بودجه 97را جلب کنند.
تولید
با امضای تفاهمنامه حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط بین سازمان صنایع کوچک، معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت و اتاق اصناف ایران، حمایت از این صنایع در دستور کار دولت قرار گرفت.
معاون اول رئیس‌جمهور از نهایی شدن ۱۲ میلیارد دلار فاینانس در دوران پسابرجام خبر داد و به رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی دستور داد تا با تشکیل کمیته یا کارگروهی دستورالعمل نحوه استفاده از منابع مالی خارجی برای طرح‌های اولویت‌دار را تهیه کنند.
نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین :تاق بازرگانی ایران و چین طی فراخوانی از ایرانیان ساکن چین خواستار اعلام مسائل و مشکلات آنها در این زمینه شده تا پس از جمع‌بندی برای تصمیم‌گیری در جهت رفع آن به سفارت و بانک مرکزی ارجاع داده شود.

بلیت‌هایی‌که برگشت خورد

بررسی آخرین وضعیت فرودگاه‌ها، راه آهن و جاده‌های مناطق برف‌گیر
حمل و نقل
برف بند آمد اما پس‌لرزه‌های آن خیال بند آمدن ندارد؛ اختلال در حرکت هواپیماها و قطارها، در کنار اختلالاتی که در حمل‌ونقل عمومی و جاده‌ای کشور رخ داد، از ابتدای هفته جاری بیشترین لطمه را به مسافران این روزهای برفی زده است.
وجود 450هزار دستفروش درکشور

وجود 450هزار دستفروش درکشور

رئیس اتاق اصناف از متوقف شدن بررسی قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس خبر داد .
آموزش‌های تخصصی فنی‌‌و‌حرفه‌ای، منطقه بندی می‌شوند
آموزش‌های تخصصی فنی‌‌و‌حرفه‌ای، منطقه بندی می‌شوند
جامعه‌ای که نخبگان خود را با سؤالات چهارگزینه‌ای انتخاب می‌کند، باید نگران آینده توسعه خود باشد؛ این مطلب سخنان سلیمان پاک‌سرشت، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در محضر اصحاب رسانه است.