06
چهار شنبه 24 دی 1399
شماره 8136
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیامدهای داربی در دود

چند بازیکن از 2 تیم می‌گویند در داربی به سختی نفس کشیده‌اند، پزشک پرسپولیس معتقداست عوارض بازی کردن در هوای آلوده، چند سال دیگر خودش را نشان می‌دهد
گزارش روز
داربی 94 پایتخت شاید یکی از خاص‌ترین دیدارهای استقلال و پرسپولیس در طول تاریخ باشد، دیداری که در یکی از آلوده‌ترین روزهای تهران برگزار شد و صدای خیلی‌ها را درآورد، از بازیکنان گرفته تا خبرنگاران و عکاسانی که به ورزشگاه رفته بودند.
ویژه
داربی94آن‌قدر پرگل و پرحادثه بود که روزهای زیادی می‌توان درباره اتفاقات متن و حاشیه آن صحبت کرد.
هروویه میلیچ که سال گذشته با نظر استراماچونی به استقلال آمده بود پس از بازی نکردن در داربی، درست راه مربی ایتالیایی را رفت و بامداد دیروز خیلی ناگهانی همراه خانواده‌اش ایران را ترک کرد.

قاعده دی

10نکته در مورد داربی زیبای تهران که برنده نداشت
پرسپولیس و استقلال در یک بازی جذاب و نفسگیر که از دقیقه یک تا 93 پر از اتفاقات مهم بود به تساوی 2 بر 2تن دادند. نکاتی چند از دل این مسابقه تماشاگرپسند به جا مانده است.

خلعتبری: از کاندیدا شدن کریمی لذت بردم

مهاجم باتجربه سپاهان که زمانی در تیم ملی همبازی جادوگر بوده، اعتقاد دارد خیلی از مشکلات فوتبال با رأی آوردن او در انتخابات حل خواهد شد
محمدرضا خلعتبری با 37‌سال سن یکی از باتجربه‌های لیگ امسال به‌حساب می‌آید. او امسال به سپاهان برگشته، سپاهانی که با یک‌بازی کمتر نسبت به نفت‌آبادان، 4‌امتیاز با صدر فاصله دارد و صاحب بهترین خط حمله لیگ است.
نکته بازی/ گناه میلیچ خارجی بودن اوست؟
سابقه بی‌علاقگی کادر فنی استقلال به بازیکنان غیرایرانی
مسئله هرویه میلیچ همچنان حل نشده و روشن نیست محمود فکری چرا از حضور این بازیکن در مسابقات استقلال استفاده نمی‌کرد.