16
پنج شنبه 18 دی 1399
شماره 8131
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جهان/ کسی تمدید نمی‌کند

راموس، ‌مسی، دی‌بروین، آلابا، لوکاس و... در مسیر خروج
شرایط اقتصادی دوران کرونا باعث فقیر‌شدن باشگاه‌های بزرگ شده است. به‌نظر می‌رسد کمتر بازیکنی با قیمت بالای ۱۰۰میلیون یورو جابه‌جا شود.
ویژه
افشین پیروانی کلا دوست دارد چیزهایی بگوید که فن‌پیج‌های اینستاگرامی را به تحسین وا بدارد. منطق و زمان بیان این مطالب هم زیاد برایش مهم نیست؛ چه از کیفیت زمین‌های قطر ایراد بگیرد و چه بعد از چهارمین بازی بدون برد تیمش، به حریف طعنه تاریخ مصرف گذشته بزند.
برای نخستین‌بار چند روز پیش که فوتسال‌پلنت نامش را در بین 10دروازه‌بان برتر فوتسال جهان قرار داد، با او آشنا شدیم. زینب در 20سالگی این شانس را دارد که بهترین دروازه‌بان جهان شود، اما مثل همیشه کمتر کسی در ورزش ایران از شرایط و قابلیت‌های او خبر دارد.

روزهای طلایی فوتسال زنان ایران

3سال پیش دختران فوتسالیست ایران با محدودیت‌هایشان سوژه رسانه ها شدند، امروز اما آنها 3 نماینده در جمع برترین‌های جهان دارند
سال96 یکی از فیلم‌های پرسروصدای سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر «عرق سرد» بود که یک ماجرای واقعی در فوتسال زنان را دستمایه فیلمنامه‌اش قرار داده بود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8131