06
شنبه 13 دی 1399
شماره 8126
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سال فوتبالی۲۰۲۱ آغاز شد

صد شکر که آن رفت، صد شکر که این آمد
سال۲۰۲۰ با همه فرودها فرازی در کار نبود به پایان رسید و از دیشب با بازی منچستر- استون‌ویلا تقویم فوتبالی۲۰۲۱ آغاز شد.
ویژه
رامین رضاییان که شب گذشته به السیلیه پیوست به حرف و حدیث‌های به‌وجود آمده در مورد احتمال بازگشتش به پرسپولیس این چنین واکنش نشان داده بود:« الدوحیل می‌خواهد مرا به تیمی دیگر بدهد، اما چون پرسپولیس رقیب آسیایی این تیم است، آنها با این انتقال موافقت نمی‌کنند. » جالب شد؛ یعنی چون درصدی احتمال دارد پرسپولیس به الدوحیل بخورد، آنها رامین را به تیمی می‌دادند که در لیگ خودشان حضور دارد و احتمال رویارویی‌شان قطعی است.

هراس به رنگ سرخ

5 نگرانی جدی در مورد پرسپولیس بعد از بازی با ذوب‌آهن
در مسابقه‌ای که به وضوح 2نیمه متفاوت داشت، پرسپولیس برابر ذوب‌آهن تن به تساوی یک - یک داد تا بعد از باخت به اولسان هیوندای و توقف مقابل نساجی قائم‌شهر، سومین مسابقه دور از پیروزی‌اش را تجربه کند.
ناظمی: هر 10نفرمان شانس داریم

ناظمی: هر 10نفرمان شانس داریم

نام گلاره ناظمی در جمع 10داور برتر سال قرار گرفته و او از شانسش برای اول شدن می‌گوید
گلاره ناظمی، داور ایرانی فوتسال این شانس را دارد که بهترین داور فوتسال جهان در سال2020 باشد. فوتسال‌پلنت که در پایان سال میلادی بهترین‌های فوتسال جهان را انتخاب می‌کند، ناظمی را در لیست 10داور برتر سال قرار داده است.
قربانی: در استقلال گل‌های من به چشم نیامد
قربانی: در استقلال گل‌های من به چشم نیامد
علی قربانی در گفت‌وگو با همشهری درباره همه‌‌چیز صحبت کرد منهای حضورش در تیم ملی آذربایجان
علی قربانی، مهاجم فصل گذشته سپاهان بعد از جدایی از این تیم، راهی فوتبال آذربایجان شد تا به عضویت باشگاه سومقاییت درآید. عجیب‌ترین تصمیم قربانی اما بازی‌کردن در تیم ملی آذربایجان بود. او که موقعیت ایده‌آلی برای حضور در تیم ملی ایران نداشت، در نهایت تصمیم گرفت تا پیراهن تیم ملی فوتبال آذربایجان را بر تن کند.

واکنش میلیچ به تصمیم فکری خنده‌دار است

هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال در بازی با گل‌گهر به‌میدان نرفت و محمود فکری ترجیح داد از محمد دانشگر در پست دفاع چپ استفاده کند.

دست بالای فکری

شاید تا قبل از دیدارهای اخیر پرسپولیس و استقلال برابر رقبا، به‌نظر می‌رسید سرخ‌ها برای داربی در موقعیت بهتری قرار دارند، اما حالا شرایط عوض شده است.