06
دو شنبه 28 مهر 1399
شماره 8065
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در اینکه پرسپولیس و استقلال حق‌شان بوده مدیران بسیار متخصص‌تر و باکیفیت‌تر از این داشته باشند تردیدی نیست. با این همه، واقعیت آن است که کوه مشکلات این دو باشگاه، حواشی فراوان و انبوه مخاطبانی که همه جزئیات را زیرنظر دارند، باعث می‌شود مدیریت در سرخابی‌ها معمولا یک پروژه محکوم به شکست باشد.
اینقدر بازار شایعه داغ است که خبر راست و دروغ را خیلی سخت می‌شود از هم تشخیص داد. چند روز گذشته شایعه شد احتمال دارد اعضای هیأت‌مدیره باشگاه استقلال فرهاد حمیداوی را به‌عنوان مدیرعامل جدید معرفی کنند. حمیداوی
به‌خاطر بازی‌های فردا و پس‌فردای لیگ قهرمانان اروپا، همه بازی‌های خوب لیگ‌های اروپایی در این هفته خورد به شنبه. 3 داربی مهم برگزار شد؛ سلتیک- رنجرز، اورتون- لیورپول و اینتر- میلان. کلی بازی خوب دیگر هم دیدیم. نکته این بازی‌ها ادامه روند نتیجه نگرفتن تیم‌های بزرگ بود.

نصف استقلال در دسترس نیست

چند نفر کرونا گرفته‌اند، خارجی‌ها نیامده‌اند، ستاره تیم تمدید نکرده و بدنساز باشگاه هم رفته است
در فاصله 12روز تا شروع لیگ برتر، شرایط تیم استقلال چندان روبه‌راه نیست و نمی‌توان گفت این تیم در فاصله کوتاه باقیمانده برای نخستین بازی فصل به‌خوبی آماده خواهد شد یا نه.

سامره: رحمتی باهوش است و موفق می‌شود

دستیار رحمتی در شهرخودرو معتقد است در ایران نوع مدرک دادن به مربیان ایراد دارد
علی سامره مهاجم سابق استقلال، در فصل جدید لیگ برتر روی نیمکت شهرخودرو خواهد نشست. او مدتی پیش به‌عنوان یکی از دستیاران سیدمهدی رحمتی انتخاب شد و حالا چالش جدیدی را در دوران مربیگری تجربه خواهد کرد. با
نکته بازی
آندرا استراماچونی که کماکان به شکل عجیبی ترجیح می‌دهد به جای نشستن روی نیمکت تیم‌های مختلف «گزینه استقلال» باقی بماند، اخیرا ابراز امیدواری کرده روزی بتواند محبت هواداران این تیم ایرانی را جبران کند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تیم‌های ملی فوتبال ایران و سنگال به مناسبت پنجاهمین سالگرد آغاز روابط دیپلماتیک 2 کشور با هم بازی می‌کنند.
تا لحظه تنظیم این مطلب هنوز به‌طور قطعی معلوم نیست که تکلیف شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن چه خواهد شد؛ آیا آنها از پرسپولیس جدا می‌شوند یا می‌مانند؟