06
شنبه 19 مهر 1399
شماره 8058
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گلات؛ جدی‌تر از همیشه

5 دلیل برای اینکه پرسپولیس می‌تواند پنجمین قهرمانی‌اش را به‌دست بیاورد
لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب با موفقیت شورانگیز پرسپولیس به پایان رسید.
ویژه
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8058
فرهاد مجیدی بنا به ادعای خودش منتظر بود تکلیف کادرفنی استقلال روشن شود و برخی واقعیات را در مورد این تیم به زبان بیاورد.
جهان
کریستیانو رونالدو در شبی که با لباس پرتغال در یک دیدار تدارکاتی روبه‌روی تیم ملی اسپانیا به میدان رفته بود نتوانست به تیم متحول شده ماتادورها گل بزند.
بدون تردید یکی از شایسته‌ترین و کم‌حاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در سال‌های گذشته پیام نیازمند بوده است؛ دروازه‌بان مطمئنی که در پیکان چهره شد و در سپاهان درخشید.
سرانجام قصه انتخاب سرمربی جدید استقلال به سر رسید و محمود فکری رسما هدایت آبی‌پوشان را در لیگ بیستم برعهده گرفت.

سلیمی: فقط به بازی در تیم‌های خارجی فکر می‌کنم

مدافع تراکتور که با پرداخت مبلغی از این تیم جدا شده منتظر ویزاست تا به جمع لژیونرها اضافه شود
ایمان سلیمی مدافع تراکتور سرانجام از این تیم جدا شد.
انتشار عکس علیرضا به جای محمدرضا شجریان

انتشار عکس علیرضا به جای محمدرضا شجریان

«این عکس محمدرضا شجریان نیست.»؛ این واکنش فدراسیون دوومیدانی به عکسی است که در این یکی دو روز در فضای مجازی منتشر شده، عکس شجریان روی سکوی قهرمانی پرش سه گام. طاهر کاظمی، مدیر روابط عمومی فدراسیون دیروز به همشهری گفت: «کسی که روی سکوی دوم شجریان است ولی علیرضا شجریان برادر محمدرضا.»
از قهر تا کووید- 19در یک تیم مدعی
2 مربی تیم ایران‌مال کرونا گرفته‌اند و 2 کشتی‌گیر این تیم هم باید تست مجدد بدهند
قهر 2 کشتی‌گیر و مثبت شدن نمونه 2 مربی تیم ایران مال اتفاقات مهم دور رفت لیگ کشتی بود. مسابقات دور رفت گروه « ب» آخر هفته پیش برگزار شد و 5 تیم ایران مال، هیأت کشتی قائمشهر، پاس ستارگان ساری، اترک خراسان شمالی و چسب رازی مسابقه دادند و ایران مال بدون شکست صدرنشین شد،

کمی نگران شدیم

سرانجام انتظارها به پایان رسید و از تیم ملی دراگان اسکوچیچ رونمایی شد. این طولانی‌ترین وقفه بین انتخاب سرمربی تیم ملی و انجام نخستین بازی زیرنظر او بود؛ شکافی که کرونا ایجاد کرد و نمی‌توان از آن شاکی بود.

میلیچ فسخ کرد

احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد: «میلیچ مدافع کروات این تیم به دلیل عدم پرداخت مطالباتش قرارداد خود با آبی‌پوشان را فسخ کرده است.»
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مثبت بودن تست کرونای 2 دونده و ادعای بعضی از شرکت‌کنندگان در مرحله سوم لیگ دوومیدانی، فدراسیون را با این اتهام روبه‌رو کرده که پروتکل‌های بهداشتی را در برگزاری مسابقات رعایت نکرده است.
بعد از حدود 100 ساعت نگرانی و اضطراب هواداران پرسپولیس، ظهر دیروز کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا این نگرانی را رسما رفع کرد. این کمیته که دیروز برای رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس با موضوعیت غیرقانونی بودن قراردادهای بازیکنان جدید پرسپولیس جلسه‌ای تشکیل داده بود، بدون توضیح اضافی رأی به تبرئه باشگاه ایرانی داد.
جواد نکونام یکی از گزینه‌های حضور روی نیمکت استقلال بود. با این حال او با فولاد قرارداد داشت و مدیران باشگاه اهوازی هم واکنش بسیار تندی به‌ احتمال جدایی جواد نشان دادند.