08
یکشنبه 8 تیر 1399
شماره 7973
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
هواداران پرسپولیس امشب بعد از 4‌ماه می‌توانند یک‌بار دیگر تیم محبوب‌شان را در زمین مسابقه ببینند.
فارغ از کم و کیف اتفاقات بازی استقلال و فولاد، دست‌کم یک مسئله قطعی به‌نظر می‌رسد؛ اینکه از این به بعد تا پایان فصل مهدی سیدعلی برای آبی‌ها سوت نخواهد زد؛ یعنی با این جنجالی که مجیدی راه انداخته و اتهامات غیرمستقیمی که به داور اهل شهرری زده، بسیار بعید است که کسی ریسک انتخاب سیدعلی برای قضاوت بازی‌های استقلال را قبول کند.
لیگ کشتی در رشته آزاد و فرنگی به گفته مسئولان سازمان لیگ فدراسیون کشتی قرار است از اول مرداد‌ماه آغاز شود. مسئولان برخی تیم‌ها فعالیت‌هایشان را آغاز کرده‌اند و از کشتی‌گیران قول شفاهی گرفته‌اند که در ترکیب تیم آنها باشند.
دیدار امروز پیکان و پرسپولیس برای شهریار مغانلو یک بازی خاص خواهد بود، مهاجمی که پس از درخشش در پیکان نامش بر سر زبان‌ها افتاد و شایعه انتقالش به پرسپولیس رسانه‌ای شد.
مکزیکی‌ها یک مسی جدید معرفی کرده‌اند. لوکا رومرو ظاهر و استیلی شبیه لیونل مسی دارد و در نگاه اول بدون اینکه بازی‌اش را دیده باشیم ما را به یاد ستاره آرژانتینی می‌اندازد.

نبرد اول و آخر

در لیگ‌برتر ایران امشب پرسپولیس به مصاف تیم آخر جدول می‌رود و تراکتور هم بالاخره از انصراف دادن انصراف می‌دهد
لیگ برتر ایران که بعد از 117روز تعطیلی از چهارشنبه گذشته دوباره آغاز شده، امشب و فردا با برگزاری هفته بیست‌ودوم ادامه خواهد یافت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تیم پیکان امشب در حالی از پرسپولیس میزبانی می‌کند که در 5میزبانی اخیرش فقط یک امتیاز گرفته است.
با اعلام کادر پزشکی پیکان 3بازیکن این تیم قادر به همراهی آنها در جدال با پرسپولیس نخواهند بود.