08
سه شنبه 3 تیر 1399
شماره 7969
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
درحالی‌که تمام نگاه‌ها به از سرگیری مسابقات لیگ برتر است، انگار همه یادشان رفته که جام حذفی هم نیمه‌کاره مانده و باید تکلیفش روشن شود. این مسابقات به مرحله نیمه‌نهایی رسیده، اما یک بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی بین سپاهان و استقلال باقی مانده است.
فدراسیون کشتی روز گذشته از سایت جدید خود رونمایی کرد اما حضور معاون وزیر در این جلسه سبب شد بحث به سمت بودجه فدراسیون کشتی برود.
مهم‌ترین بازی تدارکاتی پرسپولیس پیش از شروع دوباره مسابقات لیگ، روز یکشنبه برابر شهرخودروی مشهد برگزار شد.

پرواز آبی به وضعیت قرمز

گزارشی از نحوه سفر استقلال به اهواز برای رویارویی با فولاد خوزستان
لیگ برتر ایران بعد از 4ماه تعطیلی از فردا شب دوباره آغاز می‌شود و در نخستین بازی فولاد خوزستان در ورزشگاه اختصاصی‌اش میزبان استقلال تهران خواهد بود.

سقوط یک امپراتوری

آیا آه فرگوسن و ونگر دامان منچستر و آرسنال را گرفته است؟
موپای، گلزن برایتون که از روی بی‌احتیاطی باعث مصدومیت شدید برند لنو، دروازه‌بان آلمانی آرسنال بود در پایان بازی پس از گل ثانیه‌های آخر و درگیری پس از بازی با گندوزی و بازیکنان حریف حرف خوبی زد: «بازیکنان آرسنال باید با تحقیر شدن کنار بیایند.
ویروس بی‌صداقتی
نگاهی به تناقضات کرونایی؛ کلکسیونی از منفعت‌طلبی‌های دوست‌نداشتنی
این 4ماه چالش با ویروس کرونا، برای هواداران فوتبال به اندازه 40 سال طول کشید؛ بس که حرف‌های عجیب و غریب شنیدند و رفتارهای دغل‌بازانه و منفعت‌طلبانه دیدند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
قابل توجه باشگاه‌های ایرانی که دنبال لغو لیگ هستند؛ یک بازیکن فوتبال در 25سالگی فوت کرد.
کریم بنزما با گلی که به سوسیداد زد با 165گل از آمار هوگو سانچس هم رد شد.
مهدی تارتار و بازیکنان تیمش طومار معروف درخواست برای لغو لیگ را امضا کرده‌اند، بعد خود تارتار به‌خاطر هراس از خراب شدن جایگاهش بین پرسپولیسی‌ها می‌گوید:«برگزاری لیگ بهترین تصمیم ممکن بود.