08
شنبه 31 خرداد 1399
شماره 7966
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لیگ بیستم، لیگ ضد‌تهرانی؟

اتفاق مهم هفته‌های پایانی؛ پرسپولیس و استقلال، هوادار پیکان و سایپا!
شاید در نگاه اول اینطور به‌نظر برسد که کم‌اهمیت‌ترین موضوع برای پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها،  تعقیب‌کردن سرنوشت تیم‌های فانوس به‌دست است.
ویژه
اواسط هفته گذشته بعد از انتشار نامه بازیکنان 7 باشگاه لیگ برتری در اعتراض به ازسرگیری مسابقات، رئیس کمیته انضباطی مصاحبه کرد و گفت از این به بعد با این قبیل اقدامات و اظهارات تحریک‌کننده برخورد محکم خواهد شد.
استقلال روز چهارشنبه در یک بازی دوستانه به مصاف رایکا بابل رفت و با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.
محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور آخرین تلاش‌هایش را برای برگزارنشدن بازی‌های لیگ برتر انجام می‌دهد.
در 4‌ماه گذشته شیوع ویروس کرونا تمام جهان را تحت‌تأثیر قرار داده و جایی برای سایر مسائل باقی نگذاشته است.

نمی‌خواهید صلح کنید؟

برای علیرضا دبیر و رسول خادم که اختلافات ادامه دارشان بیش از بی‌پولی نفس‌ کشتی را گرفته است
کُشتی همان کِشتی به گل نشسته است که بیش از درد بی‌پولی باید نگران جنگ داخلی‌اش باشیم. دو قطبی در کشتی مسئله‌ای ‌است که بر همگان عیان شده و سرپوش گذاشتن بر آن دیگر غیرممکن به‌نظر می‌رسد.
تراژدی تبریزی

تراژدی تبریزی

مهاجم ناموفق آبی‌ها با مصدومیت شدید سریال ناکامی‌هایش را کامل کرد
مرتضی تبریزی، مهاجم استقلال که بعد از پوشیدن پیراهن این تیم، روزهای چندان خوبی را در فوتبال ایران تجربه نکرد، حالا حداقل 7‌ماه باید دور از میادین فوتبال باشد.
عالیشاه؛ برنده تنبیه بشار؟
عالیشاه؛ برنده تنبیه بشار؟
در اتفاقی نادر، گل‌محمدی رسما علیه هافبک عراقی تیمش موضع گرفت
بازگشت بشار رسن به تهران با تأخیر انجام شد؛ اتفاقی که شاید برای هواداران پرسپولیس زیاد آزاردهنده نبود و خیلی از آنها حق را به بشار شاکی می‌دادند، اما یحیی گل‌محمدی به این موضوع واکنشی غیرمنتظره نشان داد.
گفت‌وگو
میثم تیموری، مدافع تراکتور مانند سایر اعضای تیم اعتقاد دارد با توجه به شیوع بیماری کرونا بهتر است ادامه مسابقات لیگ برتر برگزار نشود.

مربی‌، قربانی حمایت از شاگردانش شد

هادی سپهرزاد، قربانی مخالفت با مجید کیهانی شده است؟ سپهرزاد از قهرمانان سابق دوومیدانی، چند سالی است که مربیگری می‌کند. بعد از المپیک ریودوژانیرو و شکست احسان حدادی در این بازی‌ها، با تمرینات سپهرزاد بود که حدادی دوباره به پرتاب دیسک بازگشت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
با گلی که مارکو آسنسیو وارد دروازه والنسیا کرد، یک رکورد جدید در تاریخ لالیگا به ثبت رسید.
گاتزتا دلو اسپرت مدعی شد که سران یوونتوس پس از شکست در فینال جام حذفی، به این نتیجه رسیده‌اند که ساری مربی ایده‌آلی برای‌شان محسوب نمی‌شود.
نیمار در پرونده شکایت مالیاتی از بارسا و تقاضای غرامت 6.5میلیون یورویی شکست خورد و طبق گزارش موندودپورتیوو، بارسا نه‌تنها برنده این جنگ حقوقی شده که حالا ستاره برزیلی موظف است تا 6.7میلیون یورو نیز به‌عنوان غرامت به باشگاه سابقش پرداخت کند؛ اتفاقی که شاید بازگشت او به بارسلونا را کاملا تحت‌الشعاع قرار دهد.