08
سه شنبه 13 خرداد 1399
شماره 7955
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با وجود اینکه اعلام شده مسابقات لیگ برتر از 28خرداد با انجام دیدار عقب‌افتاده فولاد و استقلال آغاز خواهد شد، هنوز کشمکش‌ها بر سر پیگیری یا عدم‌پیگیری لیگ نوزدهم ادامه دارد.
فوتبال ایران مخصوصا در یک سال گذشته مسیر ورشکستگی، رکود مالی و انزوا را سریع‌تر از هر زمان دیگری طی کرده است. کوچ چشمگیر مربیان خارجی از ایران یکی از مهم‌ترین نشانه‌های این بحران است.
محمدرضا زنوزی در مورد میزان هزینه‌هایش در تراکتور گفته: «فکر می‌کنم تا الان حدود 110میلیارد تومان شده باشد.» به‌نظرمان مالک تراکتور در حال «شکسته‌نفسی» است!
با اینکه فوتبال دنیا تعطیل است، واکنش‌ها به کشته شدن جورج فلوید، شهروند 46ساله سیاهپوست آمریکایی/ آفریقایی به‌دست پلیس نژادپرست شهر مینیاپلیس در ایالات مینه‌سوتای آمریکا به فوتبال هم رسید.

انتصاب دبیر شورای نامرئی

6نکته درباره حکم احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال به فرد ناشناسی به نام مهدی رحمتی
«در راستای رویکرد جدید باشگاه استقلال جهت استفاده از کارشناسان و نخبگان و توسعه فعالیت‌های پایدار، مهدی رحمتی با حکم مدیرعامل استقلال به‌عنوان دبیر شورای سیاستگذاری باشگاه استقلال منصوب شد.»این خبر مبهم را سایت باشگاه استقلال یکشنبه گذشته، با عکسی از احمد سعادتمند در کنار فردی به نام مهدی رحمتی منتشر کرد. متن خبر هیچ توضیح اضافه‌ای نداشت.

چرا قلعه‌نویی مخالف ازسرگیری لیگ است؟

4دلیل که ثابت می‌کند مواضع تازه سرمربی سپاهان اشتباه است
برای مدتی طولانی امیر قلعه‌نویی سعی کرد وارد کشمکش‌ها بر سر برگزاری یا عدم‌ برگزاری مسابقات لیگ نشود. تکیه‌ کلام او در این مدت «تمکین از قانون» بود.
تیموری: مصدوم شویم، هیچ‌کس یک ریال کف دستمان نمی‌گذارد
وقتی جان انسان‌ها در خطر است، چرا باید فوتبال برگزار شود؟
بازیکنان و باشگاه‌های لیگ برتری همچنان نظرهای متفاوتی درخصوص برگزاری و به پایان رسیدن بازی‌های این فصل دارند. باشگاه تراکتور هم با توجه به مصاحبه‌های چند‌روز اخیر محمدرضا زنوزی، خواهان تعطیلی لیگ است و البته طبیعی است که بازیکنان این تیم هم تمایل چندانی برای ادامه بازی‌ها‌ نداشته باشند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی انصاری‌فرد اعلام کردند که دیگر با کارگزار این باشگاه کار نخواهند کرد اما خیلی زود نظرشان تغییر کرد و در نهایت تصمیم گرفتند با این شرکت ادامه همکاری بدهند.
سرمربی نساجی اعتقاد دارد مشکل کرونا در باشگاه‌های لیگ برتری آن‌قدرها هم که می‌گویند حاد نیست و بزرگ‌ترین مشکل تیم‌ها برای شروع لیگ، مشکلات مالی است.