15
پنج شنبه 8 خرداد 1399
شماره 7951
ورزشی
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

4 یافته منحصربه‌فرد در دوران همزیستی با کرونا

کرونا با وجود همه معایب و مصایبش، درس‌هایی هم برای ما مخاطبان فوتبال ایران داشت؛ آموزه‌های منحصربه‌فردی که بعید است مشابهش را هیچ کجا پیدا کنید. در این مطلب بعضی چیزهایی که در عصر کرونا یاد گرفتیم را با شما به اشتراک می‌گذاریم؛ باشد که به عدالت، حقانیت و انصاف اهالی فوتبال در ایران ایمان بیاورید.
ویژه
مجلس یازدهم دیروز شروع به‌کار کرد و درست پنج روز قبل وزیر ورزش برای علی نیکزاد، یکی از نمایندگان این مجلس حکم عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون تیراندازی را صادر کرد.
سرانجام و بعد از مدت‌ها وقفه به‌خاطر شیوع بیماری کرونا، تمرینات پرسپولیس آغاز شد و سرخپوشان خود را آماده می‌کنند تا 3هفته دیگر نخستین دیدارشان را برگزار کنند.
با اینکه استقلالی‌ها چهارشنبه هفته گذشته تست کرونا دادند، ولی با تصمیم کادر پزشکی بازیکنان این تیم قرار است هفته آینده تست کرونا بدهند تا وضعیت سلامت آنها دوباره مورد بررسی قرار بگیرد.
تعطیلی غیرمنتظره و طولانی‌مدت لیگ برتر بر اثر شیوع کرونا، چنان فضایی بر فوتبال ایران حاکم کرده که تقریبا همه جزئیات مربوط به پیش از این واقعه، فراموش شده است.
فعلا تنها سهم علاقه‌مندان به فوتبال از این رشته مورد علاقه تماشای بوندس‌لیگا از طریق تلویزیون است، درحالی‌که بازی‌های این لیگ در ورزشگاه‌های خالی و با صدای همهمه و فریاد مربیان و فحش‌هایی که بازیکنان به همدیگر می‌دهند، برگزار می‌شود.
کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس سرانجام بعد از جلسات متعدد با سرخپوشان به توافق رسید و در نخستین گام مبلغ 7میلیارد تومان به‌حساب باشگاه ریخت تا قسمتی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

سانیول: تماس با فدراسیون فوتبال ایران را تکذیب می‌کنم

نقل قول اختصاصی همشهری از ستاره سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه
ویلی سانیول، بازیکن و کمک‌مربی سابق بایرن‌مونیخ، شایعه مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال ایران برای قبول سرمربیگری تیم ملی را رد کرد.

بختیاری‌زاده: نمی‌توان لیگ را نیمه‌تمام گذاشت

مربی سابق تیم ملی امید اعلام کرد نمی‌توان لیگ فوتبال را نیمه‌تمام رها کرد. سهراب بختیاری‌زاده روز گذشته به ایسنا گفت: «تیم‌ها چند ‌ماه زحمت کشیده‌ و سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در انتظار رسیدن به نتیجه زحمات خودشان هستند.
3بازیکن و یک مربی پارس‌جنوبی در قرنطینه
نتایج تست کرونای اعضای تیم فوتبال پارس‌جنوبی مشخص شد.
دیدگاه
در تمام دنیا و درباره ادامه بازی‌های فوتبال، یک تجربه متفاوت را شاهد هستیم و کشورها دارند این آزمون و خطا را پشت سر می‌گذارند.

مدل موهای کرونایی

عکس نوشت
کرونا تأثیرات زیادی روی فوتبال گذاشته؛ از بازی در زمین‌های بدون تماشاگر گرفته تا مدل موهای فوتبالیست‌هایی که به‌نظر می‌رسد به‌خاطر دور‌ماندن از ویروس، قید رفتن به آرایشگاه را زده‌اند! مروری بر ظاهر جدید برخی از فوتبالیست‌های مشهور این موضوع را بهتر نشان می‌دهد.

کارخانه پهلوان‌پنبه‌‌سازی‌

همین سال پیش بود که یک کشتی‌گیر نقده‌ای به‌دلیل عفونت ناشی از شکسستن عمدی گوش و تزریق ماده لیدوکائین، یکی از گوش‌هایش را از دست داد.

جانشین سانه در سیتی

به گزارش بیلد، منچسترسیتی در بازار به‌دنبال جانشین لروی سانه می‌گردد و لئون بیلی، وینگر 22ساله بایرلورکوزن یکی از اهداف آنهاست.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 7951
جدول‌اعداد | 3660
فرهاد مجیدی به مدیرعامل استقلال نامه نوشته و خواستار دریافت تضمین ضدکرونایی از برگزارکنندگان مسابقات لیگ برتر شده است؛ یعنی مثلا سازمان لیگ تضمین بدهد که درصورت برگزاری بازی‌ها، کسی به کرونا مبتلا نمی‌شود.