08
شنبه 27 اردیبهشت 1399
شماره 7943
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بالاخره مقایسه کنیم یا نه؟

فوتبال ایران حرفه‌ای است، اما فقط تا جایی که به نفع بازیکنان عزیز باشد
یادداشت
از قرار معلوم تصمیم‌گیری قطعی برای ازسرگیری مسابقات لیگ نوزدهم انجام شده و این بازی‌ها از اواسط خرداد تحت تدابیر شدید بهداشتی برگزار خواهد شد.
ویژه
حاشیه‌ها اطراف باشگاه استقلال بسیار زیاد است. هواداران همچنان نگران هستند پول دیاباته و میلیچ پرداخت شده یا نه.
از زمان حضور جانی اینفانتینو در جایگاه ریاست فدراسیون جهانی فوتبال، فشار فیفا روی فدراسیون ایران برای فراهم‌کردن زمینه حضور زنان در ورزشگاه‌ها به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش پیدا کرده است.
علی کفاشیان درباره شایعه سرپرستی‌اش در فدراسیون فوتبال تا برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: همانطور که گفتید شایعه است.
در الاکلنگ برگزاری یا عدم‌برگزاری ادامه مسابقات لیگ نوزدهم، فعلا بخت تداوم رقابت‌ها بیشتر است و گفته می‌شود از میانه‌های خرداد شاهد حضور دوباره تیم‌ها در زمین خواهیم بود.

20سال شادی برای یک گل

او ستاره بی‌چون‌وچرای تاریخ داربی‌ها‌ست؛ بهترین گلزن تقابل‌های سرخابی در سال‌های بعد از انقلاب. فقط صفر ایرانپاک و حسین کلانی بیشتر از او در تقابل‌های پرسپولیس و استقلال گل زده‌اند که مهاجمان قابلی بودند و سابقه هر دوی آنها به سال‌های دور برمی‌گردد.
جنجال بر سر حجاب شناگران ناشناس

جنجال بر سر حجاب شناگران ناشناس

چند روز پس از انتشار ویدئویی جنجالی از دختران شناگر ایرانی در اینستاگرام فدراسیون جهانی، یکی از مدیران فدراسیون به همشهری می‌گوید همه آنها یا از ایران رفته‌اند یا دیگر فعال نیستند
«ما تیم ملی شنای زنان نداریم.» این نخستین واکنش شهرناز ورنوس، نایب‌رئیس فدراسیون شنا به کلیپی است که هفته پیش در صفحه اینستاگرام فینا منتشر شد.
جنگ زیر اعلامیه مرگ یک نوجوان
جنگ زیر اعلامیه مرگ یک نوجوان
مرگ یک فوتبالیست نوجوان به‌دلیل کرونا، موافقان و مخالفان ادامه لیگ‌برتر فوتبال ایران را دوباره مقابل هم قرار داده است
متین قوسی، یکی از شرکت‌کنندگان برنامه تلویزیونی ستاره‌ساز بود که دیروز رسانه‌ها از مرگ او به‌دلیل کرونا خبر دادند.

نکته بازی

نکته بازی
در شرایطی که باشگاه استقلال موفق شده بخشی از دستمزد شیخ دیاباته را به حساب او واریز کند، شایعات مربوط به جدایی احتمالی این بازیکن همچنان ادامه دارد.

منهای فوتبال

منهای فوتبال
گزینه‌های فدراسیون والیبال برای مربیگری تیم ملی با تیم‌های باشگاهی قرارداد بستند. بعد از فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ، گزینه‌های متعددی برای جایگزینی او پیشنهاد شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا در یک مصاحبه با روزنامه اسپرت که در کاتالونیا منتشر می‌شود شرکت کرده و در بخشی از این مصاحبه ضمن هشدار دادن به هم‌تیمی‌هایش می‌گوید بارسا اگر به سبک و سیاق دوران پیش از شروع قرنطینه کرونا و تعطیلی فوتبال بازی کند، قادر به قهرمانی در چمپیونزلیگ نخواهد بود.
تونی کروس ستاره آلمانی رئال در مورد از سرگیری بوندس‌لیگا گفت: «اینجا نگاه همه به بوندس‌لیگاست و این حس وجود دارد که اگر در آلمان نتوانند کار را به اتمام برسانند، هیچ کشوری قادر نخواهد بود لیگ خود را تمام کند.
کمیته ملی المپیک قطر طی جلسه‌ای برای پنجمین بار ممنوعیت برگزاری مسابقات و فعالیت‌های ورزشی ازجمله لیگ ستارگان در این کشور را تا 11 خرداد تمدید کرد.