08
چهار شنبه 24 اردیبهشت 1399
شماره 7941
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

به خدا هوادار شما «آدم» است

مقایسه 2 نوع برخورد؛ به بهانه اقدام جالب بایرن‌مونیخ
یادداشت
بوندس‌لیگای آلمان نخستین لیگ معتبر دنیاست که مسابقاتش را در شرایط کرونایی از سر می‌گیرد.
ویژه
دیه گو سیمئونه در مصاحبه جدید خود به مقایسه بین لیونل مسی و دیه گو مارادونا پرداخت. ورزش3نوشته که بحث مقایسه بین مسی و مارادونا هنوز هم داغ پیگیری می‌شود و هر از چند گاهی شاهد مطرح شدن این قیاس هستیم.
درباره سوپرلیگ اروپا شاید چیزهایی به گوش‌تان خورده باشد. تعدادی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شامل رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، یوونتوس، چلسی، آرسنال، پاری سن ژرمن، منچسترسیتی، لیورپول و آث‌میلان چند سالی است درنظر دارند خود را از لیگ‌های داخلی جدا کنند و در لیگی به این نام حضور یابند.
مدافع استقلال می‌گوید اصرار یک تیم به برگزاری لیگ عجیب است. میلاد زکی‌پور که این روزها با انتشار ویدئویی قدیمی از رپ‌خواندنش در فضای مجازی سوژه شده بود، درباره ادامه لیگ معتقداست که برگزاری فشرده بازی‌ها باعث مصدومیت بازیکنان خواهد شد.
گفت‌وگو
محمد قاضی مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال که حالا پیراهن باشگاه شهر خودرو را بر تن کرده ، در فصل جاری با بدشانسی‌های زیادی مواجه شده است.

پرچمدار استقلال در تیم نود وهشتی‌ها

علیرضا منصوریان در زمان بازی و علیرضا منصوریان در زمان مربیگری؛ اینها 2 انسان کاملا متفاوت‌ هستند؛ حالا نه الزاما به‌دلیل شکل و شمایل ظاهری و تغییرات فراوانی که منصوریان بعد از کم‌پشت شدن موها روی چهره خودش اعمال کرد.
خط و نشان برای محمدی آیا پای درستکار در میان است؟

خط و نشان برای محمدی آیا پای درستکار در میان است؟

علیرضا دبیر، دیروز به صراحت از سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انتقاد کرد گفته می‌شود ممکن است دوست صمیمی او جانشین غلامرضا محمدی شود
کمتر از یک هفته پس از آنکه گفته شد غلامرضا محمدی، جلسه با علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی را به نشانه اعتراض ترک کرده، دبیر در یک نشست خبری تهدید کرد که ممکن است او را برکنار کند.
نمی‌توانند پوکر ما را ببینند دنبال بهانه هستند
نمی‌توانند پوکر ما را ببینند دنبال بهانه هستند
ربیع‌خواه: بی‌عدالتی است که درصورت توقف لیگ پرسپولیس قهرمان اعلام نشود
هافبک پرسپولیس منتظر آغاز تمرینات تیم است تا بتواند هرچه زوتر دوباره پا به توپ شود. ربیع‌خواه که تا پیش از کرونا جایگاه ثابت خود را در تیم از دست داده بود، حالا امیدوار است که بتواند با آغاز تمرینات دوباره به ترکیب اصلی راه پیدا کند.
ممنوعیت رقابت ورزشکاران ایران با نمایندگان رژیم صهیونیستی قانون می‌شود. بعد از انقلاب قانون نانوشته‌ای ورزشکاران ایران را از رودررو شدن با نمایندگان اسرائیل منع کرد.

نکته بازی

نکته بازی
چند روز گذشته برای صد هزارمین بار شایعاتی در مورد انتقال سردار آزمون از زنیت به یک تیم بزرگ سر زبان‌ها افتاد.

فوتبال ایران

فوتبال ایران
اعضای ستاد کرونا در تازه‌ترین جلسه خود به این نتیجه رسیدند که با توجه به سفیدبودن وضعیت برخی شهرهای ایران در صورت موافقت باشگاه‌ها و سازمان لیگ می‌شود ادامه لیگ برتر را به‌صورت متمرکز در یکی از شهرهایی برگزار کرد که دیگر ابتلا به کرونا در آن دیده نمی‌شود.

منهای فوتبال

منهای فوتبال
وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس را اعلام کرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اسطوره بسکتبال آمریکا خواستار اعلام پایان فصل جاری رقابت‌های NBA به‌دلیل شیوع ویروس کرونا شد.
با وجود منتفی‌شدن انتقال نیمار به بارسا در تابستان گذشته، هنوز هم شایعات زیادی درباره بازگشت احتمالی او به نوکمپ شنیده می‌شود.
مدافع مراکشی الدحیل می‌گوید تصمیمی برای لغو بازنشستگی‌اش از بازی‌های ملی نگرفته است.