15
پنج شنبه 18 اردیبهشت 1399
شماره 7936
ورزشی
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مردی که از همان بچگی «آقا» بود

حیف. اگر قرار به گفتن فقط یک جمله درباره مهدی مهدوی‌کیا باشد باید گفت او آقامنش‌ترین فوتبالیست ایرانی در تمام این سال‌ها بوده است. مهم‌ترین ویژگی مهدی، اخلاق یگانه او بود و چه حیف که در این عکس‌های قدیمی نمی‌شود ردپای این خصوصیت را به‌شکل ملموس پیدا کرد و دور آن خط کشید.
ویژه
بسته اخبار مربوط به کرونا و فوتبال را با هم مرور کنیم. اخباری درباره احتمال کم‌شدن زمان 45دقیقه‌ای هر نیمه فوتبال، مجوز 5تعویض در هر بازی برای هر تیم، بررسی راه‌های فاصله‌گذاری اجتماعی در مسابقات و...
روز گذشته ‌اللهیار صیادمنش به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌های ایرانی و ترکیه‌ای تبدیل شد. صبح دیروز چند رسانه ترکیه‌ای ازجمله ملیت خبر فسخ قرارداد فنرباغچه با صیادمنش را منتشر کردند؛ بازیکنی که در ابتدای فصل جاری با رضایتنامه‌ای یک‌میلیون یورویی به لیگ ترکیه منتقل شد و قرار بود استقلال از انتقال بعدی‌اش سهم 25‌درصدی داشته باشد.
در پی طولانی‌شدن تعطیلی رقابت‌های ورزشی، برخی از عوامل باشگاه‌های لیگ دسته اول فوتبال، موضع خود را درباره برگزاری یا لغو ادامه این رقابت‌ها مشخص کردند.
چرخه انتخابی فدراسیون کشتی این روزها حواشی متعددی را به‌وجود آورده. شایعات حکایت از این دارد که مربیان تیم ملی آزاد و فرنگی به‌شدت از کم‌شدن اختیاراتشان ناراحتند.

یحیی- پرسپولیس؛ یک طالع عجیب

دومین حضور گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس، باز با حوادث ناخوشایند همراه شده است
یحیی گل‌محمدی بین دو نیم‌فصل لیگ نوزدهم در انتقالی پرماجرا و گران‌قیمت به پرسپولیس پیوست تا دومین دوره سرمربیگری‌اش در این تیم را تجربه کند. نوبت قبلی، یحیی در نیم‌فصل دوم لیگ دوازدهم هدایت سرخپوشان پایتخت را بر عهده داشت که اتفاقات عجیبی برای او رخ داد.

«لغو لیگ» بین گزینه‌ها نیست

تنها نتیجه قطعی از موضع‌گیری‌های چند روز اخیر مسئولان
در شرایطی که تیم‌های حاضر در لیگ برتر سرنوشت این فصل را در دوگانه «برگزاری- لغو» جست‌وجو می‌کنند و هر کدام در حال تبلیغ دیدگاه خودشان هستند، ظاهرا سازمان لیگ روی گزینه‌های دیگر هم متمرکز است.
رسن: پیشنهاد اسپانیول منتفی شد
رسن: پیشنهاد اسپانیول منتفی شد
باشگاه قول داد پول بیرانوند را به من بدهد نه کالدرون!
بشار رسن کماکان منتظر پرسپولیسی‌هاست تا پولش را بدهند. رسن مدعی است با تغییرات مدیریتی هم شرایط مالی‌اش با پرسپولیس در مقایسه با گذشته هیچ فرقی نکرده است. این هافبک عراقی که به گفته خودش پیشنهادهایی از اروپا دریافت کرده، در گفت‌و‌گو با همشهری ورزشی از منتفی‌شدن حضورش در اسپانیول سخن گفته است.

فوتبال ایران

فوتبال ایران
یک شکایت جدید به فهرست شکایت‌هایی که در فیفا از استقلال به ثبت رسیده، اضافه شد!

جهان

جهان
به‌نظر می‌رسد لایپزیش از موضع قبلی خود کوتاه آمده و حالا حاضر است به‌جای 60میلیون یورو، در صورت دریافت پیشنهادی 40میلیون یورویی با فروش اوپامکانو موافقت کند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
به گزارش بیلد، باشگاه بایرن مونیخ با لروی سانه بر سر قراردادی به‌مدت 5سال به توافق رسیده است.
با سقوط آمیان به لیگ دوم فرانسه، سامان قدوس تمایلی به ماندن در این تیم ندارد. این خبری است که روز گذشته Expressen سوئد منتشر کرد و مدعی شد تیم‌های زیادی در این کشور تمایل به جذب قدوس دارند.
طی روزهای گذشته به‌طور گسترده شاهد اظهارنظر اعضای برخی باشگاه‌ها در مورد ضرورت لغو مسابقات این فصل بودیم. این اتفاق آنقدر ادامه پیدا کرد که پرسپولیسی‌ها به‌عنوان مدعی اصلی قهرمانی، کم‌کم احساس خطر کردند و با رویکرد مخالف وارد فضای رسانه‌ای شدند.