08
شنبه 6 اردیبهشت 1399
شماره 7925
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فوتبال ایران

فوتبال ایران
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دستیاران خود را مشخص کرد.
ویژه
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید اتفاقی که در مورد 2بازیکن خارجی رخ داد، در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه است.
عبارت «در خانه می‌مانیم»، در روزهای شیوع کرونا به نام کانال تلگرامی وزارت ورزش و جوانان اضافه شده تا مخاطبان این کانال و اخبار ورزشی را به ماندن در خانه تشویق کند اما اخباری که در این کانال منتشر می‌شود، نشان می‌دهد وزیر ورزش نه‌تنها در خانه نمانده که فاصله‌گذاری اجتماعی را هم رعایت نکرده است.
در پی شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن 5مرحله نخست مسابقات لیگ الماسدایموند لیگ، 2مرحله ششم و هشتم هم به تعویق افتاد و تاریخ‌های جدید به‌زودی از سوی کمیته برگزاری لیگ الماس اعلام می‌شود.
سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل شد؛ چهارمین نفری که در دولت حسن روحانی به این سمت انتخاب شده است.
گزارش تحقیق و تفحص از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در 10سال گذشته، آنگونه که علی‌اصغر یوسف‌نژاد، نایب‌رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفته، آماده قرائت در صحن مجلس است.
استقلال باز هم از یک سوراخ گزیده شد. یک شیاد مجازی مدیران استقلال را سر کار گذاشت و حالا باعث دلخوری 2بازیکن خارجی تیم شده است؛ اتفاقی عجیب که مشخص نیست با توجه به تجربه قبلی 2سال قبل چرا باز هم تکرار شده است.

بار دنیا روی دوش یحیی

مربی تیمی که از همه ستاره‌هایش گران‌تر درآمده؛ چالش‌های گل‌محمدی کم نیست
بدعهدی پرسپولیس در قبال یحیی گل‌محمدی سرانجام باعث شد مالک شهرخودرو ریز جزئیات مربوط به توافقش با سرخپوشان برای انتقال این مربی را اعلام کند.
گدایی می‌کنید و سرافکنده می‌شوید

گدایی می‌کنید و سرافکنده می‌شوید

یک شیاد باز هم استقلال را سر کار گذاشت
شروع کار احمد سعادتمند روی صندلی مدیرعاملی استقلال واقعا طلایی بود.
فیفا به داد استقلال می‌رسد؟
فیفا به داد استقلال می‌رسد؟
امروز برای استقلال روز مهمی است. حمیرا اسدی مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال چند روز قبل سرخابی‌ها را امیدوار کرده که فیفا با پرداخت بدهی‌های این دو باشگاه از محل درآمدهایشان موافقت کرده است.
نکته بازی
دعوایی که امروز شهرخودرو سر وصول پول رضایتنامه گل‌محمدی با پرسپولیس دارد، قبلا هم در ماجرای رضایتنامه مرتضی تبریزی و داریوش شجاعیان تکرار شده بود.

تعطیلی لیگ به سود مدیران پرسپولیس!

گزارش
رقابت‌های لیگ با شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است و هنوز تکلیف ادامه یا توقف لیگ مشخص نیست.

جهان

جهان
میرالم پیانیچ زمانی برای بانوی پیر غیرقابل فروش بود اما اخیرا سران یوونتوس تصمیم گرفته‌اند درصورت رسیدن پیشنهاد مناسب، او را بفروشند و گزینه مناسب‌تری برای ساری جذب کنند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پس از ابلاغ قانون منع به‌کارگیری و یا ادامه فعالیت افراد بازنشسته در سمت‌های اجرایی، ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون بدنسازی نیز پایان‌ماه جاری باید از سمت خود به‌دلیل بازنشستگی کناره‌گیری کند.
باشگاه برایتون با انتشار کلیپی از جهانبخش و بریم کایال دو بازیکن مسلمان خود، ضمن تبریک به مناسبت‌ ماه رمضان، نوشت:«یک‌ماه مقدس همراه با سلامتی، صلح و پُر از برکت برای همه شما آرزو می‌کنیم».
لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، برای کمک به فدراسیون فوتبال کشورش، درخواست کرده تا 25درصد از دستمزد خود را کاهش دهد.