09
چهار شنبه 27 فروردین 1399
شماره 7917
ورزشی
123
1234
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سریA تعطیل نمی‌شود

در امارات تصمیم بر این است که 40درصد از قرارداد بازیکنان کسر شود.
ویژه
کنفدراسیون فوتبال آسیا نظرات تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان را خواسته تا یک راهکار برای برگزاری ادامه مسابقات پیدا کند.
انگلیسی‌ها به‌دنبال راهی هستند تا هرطور شده رقابت‌های لیگ برتر این کشور از سر گرفته شود.
مدافع تیم سپاهان که به‌دلیل پارگی رباط‌صلیبی پایش را به تیغ جراحان سپرد، حالا دوران نقاهت خود را سپری می‌کند،
طی سال‌ها اخیر ظهور و رونق شبکه‌های اجتماعی تمام دنیا را تکان داد و طبیعتا فوتبال هم از این قاعده مستثنی نبوده است.
فیفا در ابلاغیه‌ای که به 211کشور عضو فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرده، سعی کرد برخی شبهات را روشن کند. اول اینکه زمان نقل‌و‌انتقالات دیگر مثل گذشته نیست و الزاما از ژوئیه آغاز نمی‌شود چون هنوز تکلیف پایان فصل فوتبالی روشن نیست.
با صحبت‌هایی که مسئولان فدراسیون والیبال می‌کنند این احتمال وجود دارد که سرمربی بعدی تیم ملی والیبال ایران، یک مربی ایرانی باشد.

ویروس چینی به کام مصدومان

ستاره‌های مصدوم که بعضا فصل را به‌دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده بودند، می‌توانند در ادامه فصل به میدان بروند
پاندمی کرونا روی هر چیز تأثیر بد گذاشته باشد، برای بازیکنان مصدوم فوتبال یک توفیق اجباری بود. اگر فرض بگیریم تا 3 هفته دیگر رقابت‌های لیگ‌های اروپایی از سر گرفته شود، برخی ستاره‌ها که بیشتر یا تمام فصل یا بازی‌های مهم را به‌دلیل مصدومیت از دست می‌دادند، آماده بازی خواهند شد.
بازگشت اینستاگرامی کی‌روش به ایران

بازگشت اینستاگرامی کی‌روش به ایران

انتشار لیستی از پاداش‌های صعود به جام‌جهانی2018 دوباره نام سرمربی پرتغالی تیم ملی را سر زبان‌ها انداخت. او که حالا سرمربی کلمبیاست، در اینستاگرام به منتقدانش در ایران تاخته است
کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی ایران که حالا روی نیمکت کلمبیا می‌نشیند، با انتشار پستی فارسی در اینستاگرام، به گزارشی واکنش نشان داد که اخیرا در رسانه‌های ایران منتشر شده است؛ گزارشی از جزئیات پرداختی‌های فدراسیون فوتبال به او و همکارانش پس از جام‌جهانی2018.
عالیشاه: پرسپولیس را قهرمان اعلام کنید یا لیگ را ادامه دهید
عالیشاه: پرسپولیس را قهرمان اعلام کنید یا لیگ را ادامه دهید
امید عالیشاه فصل سختی را تجربه کرد. هافبک میانی سرخپوشان در نیم‌فصل اول نتوانست نظر کالدرون را جلب کند و در بیشتر بازی‌ها نیمکت‌نشین بود.

پیشنهاد عجیب اینتر به بارسا

بارسایی‌ها مدتی است برای تقویت خط حمله خود سراغ لائوتارو مارتینز رفته‌اند اما پیشنهاد 111‌میلیونی اینتر این انتقال را تقریبا غیرممکن کرده است.

فوتبال ایران

فوتبال ایران
کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدیدترین بیانیه خود درباره کمپین‌اش برای مقابله با ویروس کرونا، ستاره‌های جدیدی که به کمپین «زنجیره را بشکن» ملحق شده‌اند را معرفی کرد.

رسن؛ بی‌جانشین

گزارش
بشار رسن یکی از بازیکنان موفق خارجی فوتبال ایران در سال‌های اخیر بوده است؛ شاید جزو معدود عراقی‌های آرام و بی‌حاشیه که کارش را می‌کند و دنبال ماجرا نیست.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
کنفدراسیون فوتبال آسیا از لغو همه دیدارهای مختلف فوتبال در قاره کهن، تا پایان ‌ماه ژوئن میلادی خبر داد.
قطار پرسپولیس در چند سال گذشته حرکتی بی‌وقفه در مسیر موفقیت‌های ریز و درشت داشته است. با این حال در همین دوران هم بودند مسافرانی که خیلی عجیب و ناگهانی در این قطار سوار و پیاده شدند. مرور سرنوشت برخی از این بازیکنان می‌تواند خالی از لطف نباشد. نکته قابل توجه اینکه اکثر اعضای این لیست، حتی همین امروز هم زیر 30سال دارند!
«فدراسیون جهانی، ایران را پایتخت پینگ‌پنگ جهان اسلام معرفی کرد.» این ادعایی است که احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال دوشنبه در برنامه فوتبال برتر کرد؛ ادعایی که مورد تأیید فدراسیون پینگ‌پنگ نیست.