09
یکشنبه 24 فروردین 1399
شماره 7914
ورزشی
123
1234
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

وقتی استقلال، لهجه آلمانی داشت

این تصاویر مربوط به روزهایی است که استقلالی‌ها به نوعی شعبه دوم این باشگاه را در لورکوزن آلمان تاسیس کرده بودند.
ویژه
محمد احمدزاده، سرمربی ملوان بندر انزلی، در ارتباط با بحث تعطیلی قطعی یا ادامه بازی‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول به خبرنگار همشهری گفت: «در این زمینه هر تصمیمی که گرفته شود، مخالفان و موافقان خاص خودش را خواهد داشت.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: من از نایب‌رئیسی فدراسیون استعفای کتبی نداده‌ام اما برای بازگشت از سوی اعضای هیأت‌رئیسه هم دعوت نشدم.
این روزها فوتبال ایران به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اما حاشیه‌ها همچنان پابرجاست.
دروازه‌بان پرسپولیس این روزها در خانه تمرینات خود را پیگیری می‌کند و بی‌صبرانه منتظر ادامه رقابت‌های لیگ است.
به‌احتمال فراوان عنوان «نفرین‌شده» برازنده‌ترین لقب ممکن برای مسابقه سوپرجام در فوتبال ایران است؛ دیداری ساده و تک مسابقه‌ای که همه جای دنیا با صحت و سهولت کامل انجام می‌شود، اما در ایران هر بار انجام آن با اتفاقات و موانع عجیب و غریبی همراه بوده است.

کالدرون؟ حتما شوخی می‌کنید

در نقد یک شایعه خطرناک، حول و حوش نیمکت تیم ملی
​​​​​​​ یکی از شایعات عجیبی که این روزها به گوش می‌رسد، مربوط به‌احتمال حضور گابریل کالدرون روی نیمکت تیم ملی است.

فرمان مجیدی از دوبی: جی‌پی‌اس وصل کنید

استقلال جزو نخستین تیم‌هایی بود که تمرینات خود را به‌دلیل شیوع ویروس بیماری کرونا تعطیل کرد اما در این مدت بازیکنان این تیم برنامه‌های منظم تمرین انفرادی را پشت سر گذاشته‌اند.
کرونا همچنان از فوتبال انتقام می‌گیرد
کرونا همچنان از فوتبال انتقام می‌گیرد
عواقب و آثار مثبت و منفی ویروس کرونا روی فوتبال همچنان ادامه دارد و به‌نظر می‌رسد درصورت ریشه‌کن شدن آن در یک‌ماه آینده هم نشود از برخی اتفاقات ناگزیر در ماه‌ها و سال آینده پیشگیری کرد.
دوران بی‌فوتبالی همه را کلافه کرده. بوندس‌لیگایی‌ها احتمالا از اواسط اردیبهشت در ورزشگاه‌های خالی ادامه مسابقات فصل را از سر می‌گیرند.

نکته بازی

نکته بازی
این کنفدراسیون فوتبال آسیا هم رسما هواداران ایرانی را گیر آورده و با اطلاع از علاقه وحشتناک این جماعت به لشکرکشی‌های مجازی و کری‌خوانی در این فضا، هر روز  روی سایت و صفحه‌اش یک نظرسنجی وسوسه‌کننده جدید می‌گذارد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری با شیوع گسترده ویروس کرونا ضرر مالی قابل توجهی را تجربه کرده است و بر این اساس کمیته مدیریت این نهاد تصمیم به برگزاری نشست فوق‌العاده به‌منظور ارائه راهکار برای مقابله با این ضرر گرفته است.