09
شنبه 23 فروردین 1399
شماره 7913
ورزشی
123
1234
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس باشگاه بارسلونا این روزها شرایط دشواری دارد. 6 عضو هیأت مدیره، از سمت خود کنار رفتند و گفته شده  3 مدیر دیگر نیز به‌زودی استعفا خواهند کرد.
اخیرا یک خبرگزاری مدعی شد بخشی از مبلغ انتقال یحیی گل‌محمدی از شهرخودرو به پرسپولیس، توسط عضو سابق هیأت‌مدیره استقلال فراهم شده است.
سیدجلال حسینی بازیکن و کاپیتان پرسپولیس که اصالتا اهل بندرانزلی است به مناسبت نیمه شعبان 2هزار بسته مواد غذایی، مواد بهداشتی، ماسک و دستکش به ارزش یک‌میلیارد تومان به نیازمندان این شهرستان اهدا کرد.
شبکه‌ اجتماعی

سلبریتی‌ها و ورزشکاران علیه ویروس کرونا

کمک‌های نقدی ورزشکاران و هنرمندان برای مبارزه با کرونا چشمگیر بوده است
برخلاف سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهای ایرانی که اکثرا تنها کمکی که در شرایط سخت قرنطینه به هموطنان و هواداران خود کرده‌اند این بوده که از آنها بخواهند در خانه بمانند، نمونه‌های خارجی بیشتر دست‌ودلبازی به خرج داده‌اند.

پیشکسوت استقلال: قهرمان آسیا نمی‌شویم چون مدیران خوبی نداریم

سالگرد نخستین قهرمانی یک تیم ایرانی در آسیا مصادف شده بود با جنجال‌های عجیب و حواشی تلخی در فوتبال ایران. در روزهای گذشته اظهارنظرهای مختلفی از پیشکسوتان فوتبال درباره این مجادله‌ها منتشر شد.
منهای فوتبال
فدراسیون کشتی با توجه به توصیه اتحادیه جهانی کشتی تا تیرماه سال‌جاری تمامی برنامه‌های اردویی و رقابت‌های خود را لغو می‌کند.
یکی از کلیشه‌ای‌ترین حرف‌ها در فوتبال ایران این است که همه باید کمک کنند تا علی دایی رئیس فدراسیون فوتبال ایران یا رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شود.

نکته بازی

نکته بازی
حمله ویروس کرونا در بیشتر جاهای دنیا نتایج مشترکی به‌دنبال آورده؛ نتایجی مثل افزایش همدلی مردم برای عبور از این دشمن نامرئی.

نیمکت تیم ملی و یک شایعه عجیب!

کرونا فوتبال را گرفتار بحران کرده. همه رقابت‌ها و مسابقه‌های رسمی به تعویق افتاده و باشگاه‌ها و تیم‌های ملی در بلاتکلیفی محض به‌سرمی‌برند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
نامه تهدیدآمیزی که هفته دوم فروردین، کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران نوشت، کم‌سابقه بود و چند روز بعد هم با برگزاری نشست هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران بی‌اثر شد. اما آن نامه نکته‌ای مهم داشت که رسانه‌های داخلی نادیده‌اش گرفتند.