8
چهار شنبه 24 مهر 1398
شماره 7786
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تیم امید کشورمان که با کوهی از مشکلات مواجه است، در یک بازی دوستانه استرالیا را شکست داد تا لااقل کمی از بحران فاصله بگیرد.
یادش بخیر؛ عادل فردوسی‌پور عادت داشت بازیکنان موفق لیگی را به پاس درخشش آنها به برنامه‌اش دعوت کند، اما محمدحسین میثاقی احتمالا به‌خاطر اینکه لج استاد خانه‌نشین خودش را دربیاورد! قشنگ یک رویه معکوس در پیش گرفته است.
تصمیم مدیریت باشگاه پرسپولیس برای راه‌اندازی تیم واترپلو با انتقادات زیادی مواجه شده است.
بازیکنان تیره‌پوست تیم ملی انگلیس باز هم در یک کشور اروپایی و در قرن21مورد اهانت نژادپرستانه قرار گرفتند و این‌بار البته سیاهپوست‌ها تنها نبودند و کل بازیکنان انگلیس قربانی شدند.

ما هم بهاری داشتیم

به بهانه دعوت از کیا به آلمان و همه روزهای خوبی که گذشت/​​​​​​​ دعوت از مهدی مهدوی‌کیا برای بازی خداحافظی رافائل فان‌درفارت، البته که اتفاق خیلی بزرگ و قابل افتخاری نیست، اما می‌شود از آن به‌عنوان آخرین رگه‌های اعتبار برون‌مرزی برای فوتبال باشگاهی ایران یاد کرد.
«در کنار سربازان قهرمان و ارتش‌مان هستیم. دعایمان بدرقه راه شماست.» این متن کوتاه در استوری اینستاگرام بازیکن ترک‌تبار سن‌پائولی باعث شد تا باشگاه آلمانی عذر او را بخواهد و اخراجش کند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بازگشت علی کریمی؛ شادی‌آفرین یا نگران‌کننده؟
شهرام محمودی در گفت‌وگو با همشهری تأیید می‌کند که تیم ملی در جام‌جهانی خوب نتیجه نگرفت اما می‌گوید حرف منتقدان را متوجه نمی‌شود
همزمان با پیروزی معترضان به حذف یارانه‌های انرژی در اکوادور، کاتالونیا هم صحنه اعتراضات شدید هواداران احزاب جدایی‌طلب بود.