8
شنبه 20 مهر 1398
شماره 7782
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از این تنور، 13سال است نان می‌خورید!

در مورد علی دایی و از سرگیری یک داستان تکراری
خبرنگار از علی دایی می‌پرسد: «شما چهره محبوب و مطرحی هستید، حیف نیست که امثال شما، علی کریمی و فرهاد مجیدی در لیگ نباشید؟»
ویژه
سرمربی پرسپولیس کم‌کم در مورد به زبان آوردن جملات تکراری دارد به اسطوره بی‌بدیل این حوزه یعنی امیرخان قلعه‌نویی نزدیک می‌شود.
بالاخره طلسم شکست و ورود غیرگزینشی زنان به ورزشگاه آزادی در جریان بازی با کامبوج اتفاق افتاد. در این بازی، بانوان در ضلع جنوبی ورزشگاه یعنی جایگاه سنتی استقلالی‌ها جا داده شدند.
در دقیقه 83بازی ایران و کامبوج، تماشاگران بالاخره فرصتی برای کارهای جانبی پیدا کردند و به تشویق عادل فردوسی‌پور پرداختند.
مدافع تیم ملی ایران در بازی برابر کامبوج گلزنی کرد و یک‌بار دیگر رقص یزله را به‌عنوان شادی گل به نمایش گذاشت.

آیا درها برای همیشه به روی زنان باز شد؟

بررسی تحولات احتمالی پس از بازی ایران-کامبوج
​​​​​​​ حالا که تعدادی از زنان، گرچه محدود اما با خریدن بلیت - و نه مثل دفعات قبل دستچین‌شده - وارد ورزشگاه شده‌اند، همه می‌خواهند بدانند قدم بعدی چه خواهد بود.
تیم ملی فوتبال کشورمان در یک بازی آسان توانست با 14گل کامبوج را شکست بدهد. تیم کشورمان در این دیدار بعد از 2دهه یکی از رقبایش را دو رقمی کرد و البته نخستین حضور غیرگزینشی بانوان در این دیدار هم باعث شد مصاف با کامبوج به یک روز مهم و خاطره‌انگیز در فوتبال ایران تبدیل شود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بلافاصله پس از تن دادن ایران به درخواست فیفا مبنی بر راه دادن تماشاگران زن به ورزشگاه، رئیس فدراسیون فوتبال ایران از فیفا خواست مطالبات فدراسیون را پرداخت کند.
فیفا از نتیجه توافقش با فدراسیون فوتبال ایران و آنچه در بازی ایران- کامبوج رخ داده، راضی است.