13
یکشنبه 12 خرداد 1398
شماره 7677
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
هواداران استقلال همچنان در انتظار انتخاب سرمربی جدید هستند ولی هنوز جانشین وینفرد شفر توسط مسئولان باشگاه انتخاب و معرفی نشده است. روز گذشته اما کامران منزوی، عضو هیأت مدیره استقلال اعلام کرد این باشگاه تا 13خردادماه فردا سرمربی جدید خود را معرفی خواهد کرد.
امیر قلعه‌نویی، همچنان بر سر حرف‌های جنجالی خود است. او دیروز در مصاحبه با رادیو تهران باز هم ادعاهای خود را تکرار کردو گفت: برای حرف‌هایش مدارکی دارد.
دیروز قرار بود استراماچونی به‌عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود؛ گرچه تا لحظه تنظیم این مطلب خبر قطعی نیامد.
مدیرعامل سپاهان یک پدیده حیرت‌انگیز است که ترکیب او با امیر قلعه‌نویی، زوجی عجیب‌وغریب ساخته.

فینال ناشناخته

چند نکته پراکنده در مورد تقابل پرسپولیس با مرموزترین تیم جام حذفی
​​​​​​​ پرسپولیس به فینال جام حذفی راه پیدا کرده و امشب باید بازی نهایی را از ساعت21 برابر داماش، حریف ناشناخته و مرموزش برگزار کند. این بازی نکات و حاشیه‌های زیادی دارد که مرور بعضی از آنها خالی از لطف نیست.
حداقل «آداب جنگ» را رعایت کنید

حداقل «آداب جنگ» را رعایت کنید

هرچه می‌نویسیم آقا این فوتبال است و همه نتایج تاریخ فوتبال جهان هم اینقدر نمی‌ارزد که خون از دماغ دوست، همشهری، هموطن یا همنوع شما بریزد، گوش کسی بدهکار نیست که نیست.
به پای پدرم نمی‌رسم
به پای پدرم نمی‌رسم
عابدزاده: امیدوارم با ویلموتس پیشرفت‌مان را ادامه دهیم
​​​​​​​  امیر عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان که در لیگ پرتغال بازی می‌کند با توجه به اتمام لیگ این کشور و بازی‌های ملی‌ای که در پیش است این روزها در کشورمان به سر می‌برد و از امروز در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کند.
در آرژانتین کلیسایی هست به نام «دست خدا» که برگرفته از لقب دیه‌گو آرماندو مارادونا بعد از گلزنی با دست در جام‌جهانی1986 مقابل دشمن سیاسی این کشور یعنی انگلیس است که آن زمان جنگ جزایر مالویناس فالکلند را از آرژانتین برده بود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
پرسپولیس امروز در فینال جام‌حذفی به مصاف داماش گیلان می‌رود. سرخپوشان در بازی نیمه‌نهایی توانستند در یک دیدار جنجالی و جذاب با یک گل حریف خود را شکست بدهند و حالا خود را آماده کسب دومین جام این فصل خود کرده‌اند.