13
شنبه 11 خرداد 1398
شماره 7676
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
لیورپول و تاتنهام امشب دومین فینال تمام انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان را برگزار می‌کنند
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی فصل تازه لیگ ملت‌های والیبال، ایتالیا را بدون ستارگانش 3 بر 1 شکست داد
دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب سرمربی جدید استقلال معرفی نشده است.
پرسپولیس در خط حمله نیاز به تقویت دارد و از مدت‌ها پیش زمزمه حضور استنلی کی‌روش در جمع سرخپوشان به گوش می‌رسید.

یک ساعت زردکمرنگ یک ساعت قرمز پررنگ

بررسی فنی بازی پرماجرای سپاهان- پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی
بازی سپاهان و پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی آنقدر دعوا و درگیری داشت که مباحث فنی‌اش کمتر به چشم آمد. آنچه در نگاه گذرای تماشاگران به این بازی به چشم آمد 3اخراجی و یک پنالتی مشکوک و چندین دعوای دسته‌جمعی -به‌خصوص در وقت اضافه بازی- بود.
یک جمله را یادت رفت

یک جمله را یادت رفت

حرف‌های امیر قلعه‌نویی بعد از شکست برابر پرسپولیس، درست همان‌هایی بود که انتظارش را داشتیم. اینکه نتایج مهندسی‌شده است و پرچم ژاپن پرچم عدالت‌خواهی است و 15تیم یک طرف هستند و یک تیم در طرف دیگر.
چرا برانکو؟ با وزیر مذاکره کنید!
چرا برانکو؟ با وزیر مذاکره کنید!
​​​​​​​یکی از اخبار عجیب پیش از بازی پرسپولیس و سپاهان، مذاکره مخفیانه محمدرضا زنوزی با برانکو ایوانکوویچ بود. ظاهرا مالک تراکتورسازی تنها 48ساعت پیش از بازی نیمه‌نهایی جام‌حذفی، در تهران با برانکو خلوت کرده تا برای فصل بعد پیشنهاد همکاری به او بدهد.
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس مطالبی نه‌چندان جدید در مورد مهندسی شدن اتفاقات و نتایج مسابقات باشگاهی در ایران به زبان آورد؛ جملاتی تند که برخلاف تصور شخصی او چندان مورد اقبال افکارعمومی قرار نگرفت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
24ساعت پس از بازی سپاهان – پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی، 3کارشناس برنامه تلویزیونی فوتبال‌برتر بیشتر تصمیمات تیم داوری را تأیید کردند غیراز پنالتی دقیقه 113که می‌توانست پرسپولیس را اوت کند و سپاهان را به فینال برساند.