13
شنبه 21 اردیبهشت 1398
شماره 7659
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس فدراسیون فوتبال که خودش هم از دادن وعده‌های 20روزه خسته شده بود
خدا را شکر ویروس خودستایی برانکو به بگوویچ هم سرایت کرد تا سرمربی گل‌گهر سیرجان بعد از صعود تیمش به لیگ برتر مصاحبه کند
در بازی الزورای عراق و ذوب‌آهن از هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اتفاقات بسیار تلخی رخ داد. هجوم هواداران تیم میزبان به داخل زمین و زد و خورد...
مهر بقا، آمار استثنایی و شاهد قطعی‌شدن قهرمانی لیگ شانزدهم/پرسپولیس در حالی امشب به مصاف ماشین‌سازی تبریز می‌رود که درصورت پیروزی سرخپوشان در ورزشگاه آزادی و توقف سپاهان برابر پدیده در مشهد، قهرمانی قرمزها در لیگ هجدهم قطعی خواهد شد.

حمله‌ به پایان

پرسپولیس امروز قهرمان می‌شود اگر ماشین‌سازی را ببرد و پدیده هم از سپاهان امتیاز بگیرد، هر نتیجه دیگری تکلیف قهرمانی را به روز آخر می‌اندازد
تیتر یک
هفته بیست‌ونهم از لیگ برتر فوتبال ایران امشب به‌طور همزمان در 6 استان کشور برگزار می‌شود. در هفته ماقبل آخر لیگ هجدهم از 8 مسابقه فقط 2بازی کاملا تشریفاتی هستند و نقشی در قهرمانی، سقوط یا کسب سهمیه ندارند. 6 بازی دیگر معادلات بالا و پایین جدول را تا حدود زیادی حل می‌کنند و شاید چهره تیم قهرمان امشب در ورزشگاه آزادی مشخص شود.
قهرمان پاپتی

قهرمان پاپتی

درباره لوکاس مورا که به دسته بازیکنان پابرهنه برزیلی تعلق دارد و پوچتینو که مدت‌هاست به خرید نرفته است /فرانک لمپارد، اسطوره چلسی درباره هواداران تیم همشهری‌اش، تاتنهام، گفته بود: «هرگز به تاتنهام نبازید؛ چون آنها از بردشان مقابل شما فیلم‌های حماسی می‌سازند و تا سال‌ها از آن حرف می‌زنند.»
راز بقای کی‌روش
راز بقای کی‌روش
علی کفاشیان می‌گوید در مقطعی با وزیر برای رفتن سرمربی سابق تیم ملی هم‌نظر شده بود اما دستور مقامی بالاتر او را نگه داشت
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
منتقدان و هواداران از او شاکی هستند اما بازیکنان حمایتش می‌کنند
سایت باشگاه پرسپولیس از عزمی جدی و فراگیر برای قهرمان‌نشدن این تیم گفته؛ درحالی‌که سرنوشت قهرمانی دست خود سرخ‌هاست