5
پنج شنبه 19 اردیبهشت 1398
شماره 7658
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ما و بزرگ‌ترین افتخارات توخالی دنیا

یادداشت یک
اگرچه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، اما هواداران این تیم می‌توانند سرشان را بالا بگیرند که نمایندگان گینس به تهران آمدند و رکورد بزرگ‌ترین پرچم هواداری دنیا را به نام آنها به ثبت رساندند.
ویژه
پرسپولیس بهترین تیم در بازی‌های خانگی سپاهان موفق‌ترین تیم در خارج از خانه
محمد نوازی توانست یک رکورد بسیار شیک را به ‌خودش اختصاص بدهد. او برنده جایزه «تابلوترین سهم‌خواهی قرن بیست‌ویکم» شد.
در فاصله 24ساعت بعد از حذف باورنکردنی بارسلونا به‌دست لیورپول، انبوهی از تحلیل‌های متنوع در رسانه‌های سراسر جهان منتشر شده است.
لیگ برتر بسکتبال این فصل هم مثل فصل‌های دیگر برگزار شد؛ با حضور تیم‌هایی که پول داشتند، بدون تماشاگر و بدون امکانات و البته بدون جذابیت
در شبی که همه دنیا سر دوراهی بودند که بازی لیورپول- بارسا را ببینند یا به تماشای مسابقه الزورای عراق و ذوب‌آهن بنشینند
بارسلونا در شبی که مسی گلی نزد مثل یک تیم معمولی بود با عملکردی فاجعه‌بار

قهرمان عصر جدید

برای یورگن کلوپ که بدون صلاح و فیرمینیو لیورپول را سزاوارانه به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند
تیتر یک
از پس تمام فوتبال‌های چرک این سال‌ها، از پس فوتبال کثیف آتلتیکو مادرید و چلسی و فوتبال اتوبوسی مورینیو و رفقا، یورگن کلوپ ستاره اول تمام نیمکت‌های این چند سال لیگ قهرمانان است.
قرار این نبود برادر!

قرار این نبود برادر!

بازی الزورای عراق با ذوب‌آهن به جنجال کشیده شد این در حالی است که اصفهانی‌ها پیش از این تصمیم گرفته بودند در ورزشگاه کربلا از النصر عربستان میزبانی کنند
انقلاب فرهاد
انقلاب فرهاد
3 نکته در مورد چهره جدید سرمربی موقت استقلال
​​​​​​​  فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال چهره‌ای کاملا متفاوت از خودش نشان داده است. او را معمولا با طعنه و کنایه و سخنان رازآلودش می‌شناختیم، اما حالا فرهاد از در صراحت وارد شده و تندترین مطالب را با ذکر اسامی و جزئیات به زبان می‌آورد.
قضیه را سیاسی نکنیم اما دوست ندارم دیگر به عراق برویم / درحالی‌که همه درگیر بازی لیورپول و بارسا بودند، کیلومترها آن‌طرف‌تر در کربلا جدال 2 تیم ذوب‌آهن و الزورا در دقایق پایانی به یک جنگ تمام‌عیار تبدیل شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بوحمدان: خدا رحم کرد تماشاگران بیشتری وارد زمین نشدند
پرسپولیس شنبه در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ماشین‌سازی‌ تبریز خواهد رفت. سرخپوشان در شرایطی به مصاف حریف تبریزی خود خواهند رفت که با توجه به نتایج هفته گذشته و تساوی این تیم برابر تراکتور و پیروزی سپاهان باید از 2دیدار آینده خود 4امتیاز کسب کنند.
سرمربی پرسپولیس روز گذشته بالاخره طلب خود را از باشگاه دریافت کرد تا حالا حضورش برای فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس را قطعی کند.