13
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398
شماره 7654
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شوخی لاکچری با دردکشیده‌ترین روز تقویم

یادداشت یک
البته این خیلی خوب است که بازیکنان قدر مربی‌شان را بدانند و به او احترام بگذارند، اما اینکه بازیکنان نساجی و پدیده به بهانه روز معلم برای مجید جلالی و یحیی گل‌محمدی «بزرگداشت» گرفتند، یک جوری است؛ یک جوری که نمی‌شود زیاد شرحش داد.
ویژه
مهدی قائدی این روزها فقط حسرت می‌خورد؛ حسرت امتیازاتی که استقلال خیلی راحت از دست داد تا جام قهرمانی از آبی‌ها دور شود.
عجله استقلال برای فروش صیادمنش و تامین منابع مالی
یعنی از همان روز اولی که وینفرد شفر را هوا کردند و مدیران استقلال با قاطعیت گفتند سرمربی بعدی تیم حتما یک چهره معتبر خارجی خواهد بود
احسان حدادی با کسب مقام سومی مسابقات معتبر دایموند لیگ دوحه چند روز بعد از قهرمانی در آسیا، مسافر المپیک 2020 شد
حرف‌های سرمربی کروات پرسپولیس در تمرین، بوی رفتن می‌داد/برانکو اخیرا پیش‌بینی کرده که در دو سه سال آینده فوتبال ایران آماتور خواهد شد.
محسن ربیع‌خواه پس از هفته‌ها دوری از ترکیب اصلی پرسپولیس، مقابل سپاهان به جمع 11بازیکن فیکس برانکو اضافه شد و توانست نمایشی قابل‌قبول مقابل تیم اصفهانی داشته باشد.

پردرآمدترین ورزشکار جهان می‌شوم

تیتر یک
امیر علی‌اکبری، دیروز با سازمان UFC قرارداد بست و وارد معتبرترین لیگ ورزش‌های رزمی شد، نخستین مبارزه او در لیگ جدید، شهریور امسال خواهد بود
مصونیت آهنین

مصونیت آهنین

برخی هواداران ادعا می‌کنند که داوران حافظ منافع لیونل مسی هستند/فیفا، یوفا و فدراسیون‌های فوتبال کشورها از ستاره‌های فوتبال حمایت می‌کنند.
می‌خواهم جا پای مجیدی بگذارم
می‌خواهم جا پای مجیدی بگذارم
رضا کریمی: از گلزنی برای استقلال ذوق‌زده شدم
رضا کریمی، سورپرایز فرهاد مجیدی در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش روی نیمکت استقلال بود؛ بازیکنی که به‌عنوان جانشین نورافکن به زمین رفت و موفق شد یکی از گل‌های آبی‌ها را به ثمر برساند.
سوزن امیر قلعه‌نویی دوباره گیر کرده است؛ درست مثل همان روزها که هفته‌ای 10بار مصاحبه می‌کرد و می‌گفت: «ما زندگی می‌کنیم که قیمت پیدا کنیم، نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم.» یا مثل دوره اوج دعواهایش با فردوسی‌پور که روزی 3 بار به مردم می‌گفت فیلمفارسی «بت» را ببینند...
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
هفته سی‌وششم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان امروز با 3بازی مهم پیگیری می‌شود و منچستریونایتد، چلسی و آرسنال برای به‌دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به مصاف حریفان می‌روند.
یک سایت عربستانی پرسپولیس را متهم کرده که 2بار برای پرداخت رشوه به مای مانینگ، داور چینی، اقدام کرده است.
حالا کاری نداریم به اینکه کم‌وکیف اخراج علی دایی از سایپا چطور بود و چه‌کسی بیشتر حق داشت، اما نکته بامزه اینجاست که دایی را برداشتند و ابراهیم صادقی را جای او گذاشتند.