13
شنبه 31 فروردین 1398
شماره 7642
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فروزان: از همه شکایت می‌کنم

محسن فروزان، دروازه‌بان تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که از مالک این باشگاه، 2 نماینده مجلس و یک خبرگزاری شکایت خواهد کرد.
ویژه
مراسم گردهمایی ورزشکاران، هنرمندان، پیشکسوتان، قهرمانان المپیک، خیران و نیکوکاران، تجار و کسبه برای کمک به هموطنان سیل‌زده، با نمایش فیلم تختی به کارگردانی بهرام توکلی برگزار شد.
حمید بنی‌تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی که این روزها تحت فشارهای بسیار زیادی از سوی نامزدهای انتخابات برای کناره‌گیری از سمت خود به‌دلیل اینکه یکی از نامزدهای انتخابات است، قرار دارد، می‌گوید که تابع قانون است.
عصر پنجشنبه 2 بازی لیگ برتری پخش شد؛ یکی در ورزشگاه شهرقدس تهران بین سایپا و سپاهان و دیگری بازی نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان که به میزبانی نفتی‌ها برگزار شد.
سال 98به بدترین شکل ممکن برای فرشید اسماعیلی شروع شده است! این بازیکن پس از خراب کردن پنالتی در نخستین بازی سال مقابل پرسپولیس و دور کردن استقلال از جام قهرمانی، حالا به‌دلیل مصدومیت 4‌بازی پایانی لیگ هجدهم و 3‌بازی آسیایی را از دست داده و از الان باید به فصل آینده فکر کند.

این روش نخ‌نماست

انگشتر عقیق و پول ندادن به برانکو برای سکوت بازیکنان
پرسپولیس با برانکو در این فصل هم توانسته تا اینجای کار نتایج درخشانی کسب کند. سرخپوشان در لیگ فعلا صدرنشین و مدعی اول قهرمانی هستند و به‌دنبال سومین قهرمانی متوالی خود می‌گردند.
یادآوری تلخ

یادآوری تلخ

گواردیولا کمتر از 72ساعت باز هم با تاتنهام روبه‌رو می‌شود
شاید یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ برتر برای پپ گواردیولا و مردانش، تقابل امروز مقابل تاتنهام در ورزشگاه اتحاد باشد.
شبکه‌ اجتماعی
شبکه‌ اجتماعی
عکس دوران سربازی امید ابراهیمی از جالب‌ترین تصاویری بود که دیروز و پریروز در صفحات مجازی و کانال‌های تلگرامی دست‌به‌دست می‌شد.
توقف پرسپولیس برابر ذوب‌آهن و پیروزی استقلال مقابل ماشین‌سازی باعث شد فاصله سرخابی‌ها در جدول رده‌بندی به 5امتیاز تقلیل یابد و این یعنی داغ‌تر شدن دوباره کورس قهرمانی؛ صدالبته که تراکتورسازی هم هنوز هست. در مورد تازه‌ترین نمایش لیگی سرخابی‌ها نکات قابل توجهی وجود دارد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
کاروان تیم پرسپولیس برای بازی مقابل الاهلی عربستان شب گذشته در حالی راهی دبی شد که 22بازیکن به این سفر رفتند.
اصلا مسئله حذف عادل به کنار. موضوع این است که بیش از هزار خبرنگار به رئیس صداوسیما نامه نوشته‌اند که چرا 90 را اوت کردید اما سازمان محترم این نامه را شایسته یک جوابیه یک خطی هم ندانسته است.