13
سه شنبه 27 فروردین 1398
شماره 7639
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پرسپولیس چطور راه افتاد؟

یادداشت
دلایلی در تشریح فرم ایده‌آل سرخپوشان در حساس‌ترین مقطع فصل
ویژه
خدا را شکر کارلوس کی‌روش پایش را از ایران بیرون نگذاشته علیه فدراسیون به فیفا شکایت کرد و برای محکم‌کاری، یک مصاحبه آتشین هم علیه مهدی تاج انجام داد.
یکی از شگفتی‌های پرسپولیس در دوران برانکو، عطش سیری‌ناپذیر بازیکنان برای موفقیت و عدم‌اشباع‌شدن آنهاست.
به روزهای سرنوشت‌ساز پایان فصل رسیده‌ایم؛ جایی که تیم‌ها باید با حداکثر تمرکز به میدان بروند
قمری -رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری- پس از بیانیه تند کمیته ملی المپیک از مواضعش قبلی‌اش به کلی کوتاه آمد و با سوءتفاهم خواندن اتفاقات اخیر حواشی پیش آمده را دلیل بی‌تجربگی روابط عمومی فدراسیون دانست
هافبک عراقی سرخپوشان از زمان پیوستن به جمع سرخپوشان یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و نقش مهمی در موفقیت این تیم داشته است. بشار رسن در آخرین بازی سرخپوشان برابر سایپا توانست نخستین گلش از زمان حضور در پرسپولیس را به ثمر برساند تا طلسم گل نزدن خود را نیز بشکند.
رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن، که در بازی‌های ابتدایی فصل نتواسته بود در حد انتظار ظاهر شود هم‌اکنون دوباره به روزهای اوج خود نزدیک شده و یکی از دلایل موفقیت تیمش در آسیا و لیگ برتر محسوب می‌شود.

این پاواروتی‌های از اسب افتاده

بهمنش‌ها و فردوسی‌پور‌ها چگونه تلف می‌شوند و قدر تلف‌شدگی را نمی‌دانند...
تیتر یک
اگر آدمی را توان آن بود که به رفیقش کادویی بدهد، کاش این قدرت را داشت که نگاه عزیزی را در روزگاری دور به بند می‌کشید و یا در تابلویی، زنجیر می‌کرد.
احتمال برکناری کرانچار از تیم امید

احتمال برکناری کرانچار از تیم امید

قرار است امروز در نشست رضا صالحی‌امیری با مهدی تاج وضعیت کادر فنی تیم امید بررسی شود./به‌نظر می‌رسد پایان کار زلاتکو کرانچار در تیم‌ملی امید ایران فرا رسیده است.
أنا مصدوم!
أنا مصدوم!
شیرجه‌ها و تمارض‌های محمد صلاح او را از عنوان بهترین بازیکن فصل دور کرد/در فوتبال انگلیس برخلاف اسپانیا، ایتالیا و جاهای دیگر به فریبکاران جایزه نمی‌دهند. لوییس سوارس، 2هفته قبل در بازی با لیون پای مدافع حریف را لگد کرد و خودش را انداخت و داور به سود بارسا پنالتی گرفت.
فقط یک راه برای قهرمان نشدن پرسپولیس هست؛ اصفهانی‌ها زخمی‌اش کنند و تراکتور تیر خلاص را بزند/کدام تیم قهرمان لیگ هجدهم می‌شود؟ رقابت نزدیک 5تیم مدعی تا 2هفته پیش مانع از این شده بود که کسی بتواند پاسخ دقیق و محکمی به این سؤال بدهد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
دیدارهای هفته سی و دوم لیگ دسته اول، امروز برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی تیم گل‌ریحان البرز که در رده سوم جدول قرار دارد میزبان سرخپوشان پاکدشت است.