13
چهار شنبه 21 فروردین 1398
شماره 7634
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
استقلالی‌ها پیروزی بزرگی برابر الهلال عربستان به‌دست آوردند و در ضروری‌ترین زمان ممکن نفسی چاق کردند.
تا وقتی سرمربی جدید تیم ملی معرفی نشود، شایعات در مورد حضور برانکو در این منصب ادامه خواهد داشت.
اگر قرار باشد کم‌تماشاگرترین مسابقات تاریخ فوتبال ایران را فهرست کنیم، احتمالا دیدار سایپا و پیکان جایی آن بالاها خواهد داشت.
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک در ادامه دلخوری‌هایش از فدراسیون وزنه‌برداری بار دیگر قهر کرد / کیانوش رستمی وزنه‌بردار دسته 96کیلوگرم از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انصراف داد.
عادت استقلال شفر که در بازی با الهلال هم تکرار شد/استقلال پیروزی بسیار بزرگی برابر الهلال عربستان به‌دست آورد؛ بردی چند منظوره که هم یکباره شانس چشمگیر صعود به این تیم داد، هم شرایط الهلال را بحرانی‌تر از قبل کرد و هم آبی‌پوشان تهرانی را از برزخ عجیبی که گرفتار آن شده بودند رهاند.
بازتاب پیروزی استقلال برابر الهلال در رسانه‌های عربی/یک برد باورنکردنی. استقلال پس از یک هفته حاشیه و بحران که ماحصل شکست تلخ در داربی پایتخت بود با روحیه‌ای درهم شکسته به مصاف الهلال رفت.

کاپیتان‌های لیگ:عادل را برگردانید!

14 کاپیتان و بازیکن سرشناس تیم‌های لیگ‌برتری در گفت‌وگو با همشهری‌ورزشی به 4سؤال درباره تأثیر برنامه 90بر فوتبال ایران، جایگزین این برنامه و شیوه برخورد صداوسیما با فردوسی‌پور پاسخ داده‌اند
اشکان دژاگه کاپیتان تراکتورسازی: به برنامه جایگزین 90 نمی‌روم.
آنچه از فرگی آموختم

آنچه از فرگی آموختم

سولشر قصد دارد از فرمول فرگوسن برای پیروزی مقابل بارسلونا استفاده کند/اخراج مورینیو همه را خوشحال کرد؛ این یک مسکن قوی و فوری برای منچستریونایتد بود اما به‌نظر می‌رسد درد بعد از پایان تأثیر مسکن آغاز شده باشد.
مطهری: آقای گلی آسیا را نشانه گرفته‌ام
مطهری: آقای گلی آسیا را نشانه گرفته‌ام
اگر همبازی‌هایم خوب نبودند، گل نمی‌زدم
ارسلان مطهری این روزها بدون شک یکی از آماده‌ترین مهاجمان فوتبال ایران است. او بعد از حضور در ذوب‌آهن یکباره احیا شد و حالا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عصای دست علیرضا منصوریان است. جالب اینجاست که مطهری در نفت تهران هم که زیرنظر منصوریان بازی می‌کرد عملکرد بسیار خوبی داشت.
استقلال توپ و زمین را به الهلال داد و آسمان را برداشت ؛ جزئیات این نقشه بی‌نقص را بخوانید /معجزه رخ داد. استقلال در سخت‌ترین روزهای این فصل و در یک وضعیت جهنمی به مصاف الهلال رفت اما با 2گل پیروز شد و درهای بهشت را دوباره باز کرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
صفحه توییتر باشگاه آژاکس آمستردام با انتشار تصویری اینفوگرافیک، پیش‌بینی کرده است که این تیم در پایان فصل جاری، قهرمان چمپیونزلیگ خواهد شد!