13
دو شنبه 27 اسفند 1397
شماره 7629
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

صبر می‌کنم و می‌جنگم

عابدزاده می‌خواهد جایگاهش در ماریتیمو را پس بگیرد
امیر عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم ماریتیمو پرتغال پیش از حضور در اردوی تیم ملی برای رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا یکی از بهترین‌های تیمش بود. درخشش او با سیوها و حتی مهار پنالتی باعث شد
ویژه
مهاجم نیجریه‌ای فصل گذشته پرسپولیس حالا پیراهن آبی‌ها را به تن دارد و بدون شک چهره ویژه داربی پیش‌رو است.
سیامک نعمتی که در نیم‌فصل اول یکی از ستاره‌های پرسپولیس بود، با وجود حضور در چند بازی در پست دفاع راست باز هم توانسته بازی‌های خوبی را برای سرخپوشان ارائه دهد.
استقلال، نساجی را با یک گل برد تا با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کند و حالا شانس بالایی برای قهرمانی داشته باشد.
کشتی‌گیران آزادکار ایران در مسابقات جام جهانی روسیه عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند
روز گذشته در مراسمی از حمید علیدوستی پیشکسوت فوتبال و باشگاه هماتجلیل شد
امکانات پرسپولیس را داشتیم در همه جام‌ها مدعی بودیم/میلاد زکی‌پور، مدافع آبی‌ها دوباره به ترکیب اصلی راه یافته. او در چندبازی اخیر لیگ در سمت چپ خط دفاعی بازی کرده و عملکرد نسبتا خوبی داشته است.

10 قاب ماندگار 97

تیتر یک
ورزش ایران در سال گذشته لحظات به یاد ماندنی فراوانی داشت؛ از سیو خاطره انگیز علیرضا تا طلاهای دلچسب شاهین و احسان
دید و بازدید به صرف فوتبال

دید و بازدید به صرف فوتبال

برنامه بازی‌های مهم در روزهای تعطیل نوروز
بلیت‌های سینما که به‌زودی گران می‌شود. پسته و آجیل هم که از سفره نوروزی مردم جمع شده و بعضی‌ها برای عکس اینستاگرام پسته را کیلویی 5هزار تومان اجاره می‌کنند
ترابی: تجربه داربی لذتبخش است
ترابی: تجربه داربی لذتبخش است
امیدوارم در این فصل همراه با پرسپولیس قهرمان شوم/هافبک تهاجمی پرسپولیس حالا دیگر به یکی از مهم‌ترین بازیکنان قرمزها تبدیل شده و در چند بازی گذشته بارها با تکنیک خود توانسته بازیکنان پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار دهد.
3دلیل ویژه که ثابت می‌کند تقابل عیدانه سرخابی‌ها جذاب‌تر از هر زمان دیگری است .پرسپولیس و استقلال سال97 را با پیروزی به پایان بردند. پرسپولیس با برتری برابر سپیدرود 45 امتیازی شد و در صدر ایستاد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مرور 10اتفاق مهم پرسپولیس در سال 97
مرور 10اتفاق مهم استقلال در سال 97
نامزدهای واقعی رقابت انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی کم‌کم رخ نشان می‌دهند؛ بعد از ثبت‌نام امیررضاخادم- قهرمان سابق کشتی- در روز اول و اعلام اینکه «من بهترین گزینه هستم.»