13
سه شنبه 14 اسفند 1397
شماره 7618
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی

با وجود همه تأکیدها، سایپا به تیم ملی امید بازیکن نداده و وقتی در این مورد از علی دایی سؤال شده، او جوابی داده که بالاتر از شاهکار است.
ویژه
مهناز افشار با انتشار این توییت اعلام کرد امروز در بازی دوستانه بانوان ایران و بلاروس حضور خواهد داشت. ایران و بلاروس، 2بازی دوستانه با یکدیگر برگزار می‌کنند که در بازی اول عدم‌حضور تماشاگران در ورزشگاه آرارات حسابی به چشم آمد.
پرسپولیس و استقلال روز سه‌شنبه در نخستین دیدار خود در آغاز لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای خود خواهند رفت.
افشین داوری- سرپرست کنونی فدراسیون والیبال- بالاخره نیت اصلی خودش را برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال که قرار است سال آینده برگزار شود، افشا کرد.
4 آزادکار ایران در مسابقات جام دانکلوف بلغارستان محک خوردند تا بسیاری از حقایق بار دیگر برای کادر فنی و کشتی ایران پیش از مسابقات جهانی قزاقستان روشن شود. تیم ایران در پایان این مسابقات به‌عنوان ششم رسید که با حضور 4آزادکار در 10وزن برگزار شده باید گفت نمره قابل قبولی توانستند کسب کنند.
برای تیم ملی، مربی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

دایی: فرقی ندارد!

پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به من نظر لطف سردار آزمون است، فعلا درگیر سایپا هستم _ نه‌تنها هدایتی، خیلی‌های دیگر هم پول این مملکت را تاراج کردند _ با پول هدایتی می‌شد یک استان را ساخت
علی دایی، طرفدار کارلوس کی‌روش بود. روزهای اول را شاید کسی درست یادش نیاید، ولی دست‌کم یکی‌دو سال آخر، هر جا حرف از تیم ملی و سرمربی‌اش شد، دایی حمایت کرد.
توپ‌جمع‌کن شرور

توپ‌جمع‌کن شرور

وقتی بچه‌های کنار زمین از بازیکن و مربی و داور در نتیجه تأثیرگذارترند
تنها 9بازی تا پایان فصل باقی‌مانده و یورگن کلوپ که بیشتر فصل را بالای سر گواردیولا به صدر جدول تکیه زده بود، حالا با یک امتیاز کمتر به رده دوم سقوط کرده است.
آزمون فوتبال پاک
آزمون فوتبال پاک
با وجود داشتن مالک مشترک، مدیران تراکت0ورسازی و ماشین‌سازی شایعه تبانی د ر بازی امروز را زاییده ذهن‌های بیمار می‌خوانند
پنجشنبه یک روز خاص برای هواداران فوتبال در تبریز است؛ روزی که تراکتورسازی و ماشین‌سازی در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر مقابل هم قرار خواهند گرفت؛ دو تیمی که مالکیت آنها برعهده محمدرضا زنوزی است.
دوری چند‌ماهه استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، امروز رسما به پایان خواهد رسید. شفر و تیمش پس از چند نتیجه درخشان در لیگ برتر، حالا برای یک شب سخت در زمین الدحیل قطر آماده می‌شوند.

خبرهای کوتاه

شاگردان شفر در شرایطی برابر الدحیل قرار می‌گیرند که در 4مسابقه قبلی موفق به شکست حریفی از این کشور در دوحه نشدند. آخرین حضور استقلال در دوحه به 6ماه قبل بازمی‌گردد که استقلال با نتیجه 2 بر 2 برابر السد به تساوی رسید.

مدال‌آوران المپیکی پاسخ داورزنی را دادند

جمعی از مدال‌آوران المپیکی در بیانیه خطاب به داورزنی به‌شدت به گفته‌های او در مورد ندادن پاداش مدال‌آوران به بهانه «جنگ اقتصادی» انتقاد کردند.

کوتاه‌تر از گزارش

سیدمهدی رحمتی، کاپیتان تیم استقلال که مشکلاتی برای سفر به دوحه جهت بازی با الدحیل داشت،
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
جدال امشب استقلال و الدحیل نخستین رویارویی آبی‌پوشان با این تیم قطری است. الدحیل پیش از این با نام لخویا در فوتبال آسیا فعالیت داشت و 2سال است که به الدحیل تغییر نام داده است.
درست مثل فصل گذشته لیگ قهرمانان، این فصل نیز برای پرسپولیسی‌ها با نبرد در مقابل تیمی از ازبکستان آغاز خواهد شد.
پرسپولیس از امروز وارد فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا می‌شود و در نخستین بازی با پاختاکور ازبکستان مصاف می‌دهد. سرخپوشان فصل گذشته خاطرات ماندگاری را در این تورنمنت رقم زدند و امسال هم انتظار می‌رود بار دیگر کام هواداران را شیرین کنند. با وجود این، پرسپولیس برای تکرار آن اتفاقات قشنگ، مسیر سختی پیش رو دارد.