13
سه شنبه 30 بهمن 1397
شماره 7606
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
اخیرا برخی بازیکنان و مدیران تیم‌های مختلف بدون ذکر نام به شجاع خلیل‌زاده حمله کرده‌اند و جنجال‌های او در زمین بازی را زیر ذره‌بین برده‌اند.
دیروز در مجلس بررسی جزئیات لایحه بودجه سال۹۸ ادامه پیدا کرد و نمایندگان، وزارت ورزش را مکلف کرده‌اند پرسپولیس و استقلال را تا پایان شهریور سال آینده به بخش خصوصی واگذار کنند.
لیون، امشب بدون بهترین ستاره خود- نبیل فکیر- شاید نخستین شگفتی لیگ قهرمانان این فصل را رقم بزند. با توجه به نمایش ضعیف بارسلونا در دیدارهای اخیر و 2 ال‌کلاسیکویی که این تیم بین 2 دیدار رفت‌وبرگشت لیگ قهرمانان با حریف فرانسوی در پیش دارند شانس پیروزی لیون کمی بیش از قبل شده است.
با توافق صورت گرفته بین سرمربیان تیم ملی امید و بزرگسالان قرار است چند کشتی‌گیر رده بزرگسالان تیم امید را در مسابقات جام‌جهانی همراهی کنند
بازیکنان استقلال که اصولا رسانه‌ها را قابل نمی‌دانند و لابد به پاس نتایج درخشان‌شان سال تا سال افتخار مصاحبه به کسی نمی‌دهند...
یکی از بدترین اتفاقاتی که طی چند سال اخیر برای استقلال رخ داده، خرید بیش از حد بازیکن بوده است؛ آنچه علاوه بر اینکه منابع مالی باشگاه را هدر داده، هر فصل هماهنگی فنی تیم را هم به تأخیر انداخته است.

نبرد در دروازه آسیا

درباره ماموریت دشوار سایپا و ذوب‌آهن در آسیا
شاگردان علی دایی و علیرضا منصوریان، از نخستین مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به سلامت عبور کردند.
شما هم مقصری آقای مدیرعامل

شما هم مقصری آقای مدیرعامل

از راه‌اندازی کمیته فنی تا داستان فرهاد مجیدی و گادوین منشا
اختلاف در اردوی استقلالی‌ها بالا گرفته و کار به جایی رسیده که حالا دیگر صف‌بندی بازیکنان، مربیان و مدیران آشکار شده است.
شفر گفت روی گل مقصرنبودم
شفر گفت روی گل مقصرنبودم
زکی‌پور: پول هم نخواستیم، چرا امکانات اولیه را نمی‌دهند؟
میلاد زکی‌پور، مدافع استقلال تهران بعد از شکست این تیم مقابل تراکتورسازی یکی از بازیکنانی است که در کنار علی کریمی و آرمین سهرابیان جزو مقصرین اصلی به ثمر‌رسیدن تک گل اشکان دژاگه از او نام برده شد...
امشب بایرن‌مونیخ در جهنم آنفیلد تکراری‌ترین حریف یورگن کلوپ خواهد بود. ساعت 23:30 امشب و باز هم یک رویارویی تکراری دیگر یورگن کلوپ با بایرن‌مونیخ؛ این‌بار به‌عنوان سرمربی لیورپول و مدافع عنوان نایب‌قهرمانی اروپا!
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تأکید وینفرد شفر بر اینکه «من و دستیارانم کافی هستیم» کمیته فنی استقلال را رسما تعطیل کرد
روح‌الله سیف‌اللهی، هافبک تیم پارس‌جنوبی بعد از یک‌ماه دوری از میادین به‌دلیل مصدومیت در دیدار تیمش مقابل نساجی 20دقیقه به میدان رفت.