13
شنبه 13 بهمن 1397
شماره 7594
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برانکو: تازه تمدید کرده‌ام و مربی پرسپولیس هستم

در لیگ قهرمانان هم از داوری انتقاد کردم ولی کسی محرومم نکرد
یک روز بعد از برتری مقابل سپیدرود و صعود به یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین روز جمعه پرسپولیس در مورد شروع مجدد مسابقات و این پیروزی گفت: «بازی جام‌حذفی بود و متأسفانه ما تجربه بدی در جام‌حذفی داریم؛ از بازی با قشقایی و ذوب‌آهن گرفته تا دیدار مقابل نفت‌ آبادان.
ویژه
مرتضی پورعلی‌گنجی با یک قرارداد 3سال‌ونیمه به باشگاه العربی قطر پیوست.
اگر قرار بود فقط یک چیز در این مملکت فیلتر شود، این تصمیم را باید برای شایعات نقل‌وانتقالاتی در مورد سردار آزمون می‌گرفتند.
نکته ویژه در مورد حمله غیرمنتظره محمد مایلی‌کهن به امیر قلعه‌نویی این بود که به نظر می‌رسید بعد از زمین خوردن کارلوس کی‌روش...
​​​​​​​با وجود اینکه بیشتر اهالی سینما ژانر ورزشی را یک ژانر از پیش شکست‌خورده می‌دانند، 2فیلم کاملا ورزشی در روز اول جشنواره فجر به نمایش درآمد که پیش‌بینی می‌شود دست‌کم یکی از آنها به موفقیت ویژه‌ای در گیشه دست یابد.
با حضور مهاجم بلندقامت کروات، برانکو به بازی مستقیم رو می‌آورد. ​​​​​​​
علیرضا جهانبخش یک تورنمنت ملی دیگر را هم با ناکامی پشت سر گذاشت

وزیر از دسترس خارج شد!

تیتر یک
انتخاب 2عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال، سلطانی‌فر را در شرایط سختی قرار داده است؛ هواداران می‌گویند یکی از آنها طرفدار پرسپولیس است و یکی هم صرفا به‌دلیل دوستی با وزیر انتخاب شده است
فاجعه تصویری در رشت

فاجعه تصویری در رشت

4 نکته از نخستین بازی رسمی پرسپولیس با پنجره‌های باز
با پایان مسابقات ملی، بار دیگر تب‌وتاب رقابت‌های باشگاهی در کشور از سر گرفته شد. پرسپولیس روز پنجشنبه در غیاب ملی‌پوشانش به‌جز احمد نوراللهی در رشت به مصاف سپیدرود رفت تا تازه بازی مرحله یک‌هشتم نهایی‌اش در جام‌حذفی را برگزار کند.
گران‌ترین خریدهای زمستانی
گران‌ترین خریدهای زمستانی
روایتی درباره همه ریخت و پاش‌ های فوتبال اروپا در ژانویه2019 .فصل نقل‌وانتقالات زمستانی هم به پایان رسید و برخی تیم‌ها موفق به انجام خریدهای مورد نظر خود شدند و برخی هم دست خالی به انتظار انتهای فصل خواهند نشست.
سعید کریمی،  بازیکن تیم ملی امید ایران در ابتدای فصل پس از مذاکره با سرپرست باشگاه، با عقد قراردادی چهار ساله به پرسپولیس پیوست. کریمی فوتبال خود را از تیم آتاک گچساران آغاز و در رده نوجوانان عضو تیم ذوب‌آهن شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بررسی مسابقه ایران و ژاپن از زاویه فرهنگ ایرانی و وضعیت جامعه در گفت‌و‌گو با جامعه‌شناسان و روانشناسان
قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا دیروز برگزار شد و رئال‌مادرید و بارسلونا در این مرحله به یکدیگر برخورد کردند.
آیاندا پاتوسی، خرید جدید استقلال است که احتمالاً امروز به ایران می‌آید