5
پنج شنبه 11 بهمن 1397
شماره 7593
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هر کسی که می‌آید باید راه کی‌روش را ادامه دهد

یادداشت
ما ایرانی‌ها عادت داریم یک نفر یا حتی یک موضوع را خیلی بالا می‌بریم و برایمان مهم می‌شود یا برعکس با یک اتفاق یک نفر را تا پایین‌ترین درجه نزول می‌دهیم.
ویژه
کی‌روش مهرماه قول مالکیت 70درصدی در جام‌ملت‌ها را داده بود؛ آیا محقق شد؟
در نقد توجیه و فلسفه‌بافی؛ این سنت ناپسند ما ایرانی‌ها
تعطیلات نیم‌فصل برای پرسپولیس امروز در مسابقه با سپیدرود به پایان خواهد رسید.
به فاصله یک‌ماه، 3 مورد آزار جنسی کودکان زیر 16سال در تیم‌های پایه باشگاه‌های بزرگ دنیا گزارش شده که در نوع خود یک رکورد است.
از فینال ژاپن- عربستان در سال2000 دیگر تعادل شرق و غرب در فینال رعایت نشده بود
شاید حتی سعید راد- پدربزرگ مشهور آدام همتی- هم تصور نمی‌کرد در یکی از بهترین فصول تاریخ پرسپولیس اینقدر به نوه ناآشنای او بازی برسد اما یک سلسله عوامل دست به‌دست هم داد تا این اتفاق رخ بدهد.

واقعیت یا رؤیا؟

داستان پیشنهاد برکناری شبانه کی‌روش و 4نکته درباره پروسه جذب سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران
تیتر یک
اسم کلینزمن، مورینیو و زیدان از کجا آمد؟ داستان از فردای بازی با عراق شروع شد؛ دقیقا از روزی که کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با رسانه‌ها وانمود کرد که وزیر ورزش دشمن تیم ملی است.
دست‌های بیرو حرف‌های کی‌روش!

دست‌های بیرو حرف‌های کی‌روش!

نگاهی به برنده‌ها و بازنده‌های بزرگ تیم ملی در جام‌ ملت‌ها
این بار در جام ملت‌های آسیا خبری از برگزاری دیدار رده‌بندی نبود و ملی‌پوش‌ها تنها یک روز بعد از مسابقه نیمه‌نهایی به ایران برگشتند. مقایسه استقبال از این ستاره‌ها در قیاس با استقبالی که بعد از جام‌جهانی 2018 صورت گرفت...
ورزش در ایران؛پروژه یا پروسه؟
ورزش در ایران؛پروژه یا پروسه؟
این روزها با ناکامی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا و در مناقشه ماندن یا رفتن کی‌روش از تیم ملی، مقایسه‌هایی میان کی‌روش و برخی از مربیان موفق ورزش ایران از جمله ولاسکو، سرمربی سابق تیم ملی والیبال در سال‌های پیش می‌شود.
پرسپولیس امروز در رشت در جام حذفی و در مرحله یک‌چهارم نهایی با سپیدرود بازی می‌کند. این نخستین بازی سرخ‌ها بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالات است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
ظاهراً سرماخوردگی سرپرست استقلال هنوز خوب نشده
معادله‌های بازگشت امید نورافکن به استقلال، سرانجام به نتیجه رسید و این فوتبالیست جوان دوباره پیراهن باشگاه سابق‌اش را بر تن کرد.
گویا بازی صدم برای خیلی از مربی‌ها آمد ندارد. آن از کارلوس کی‌روش که در صدمین بازی‌اش به‌عنوان سرمربی ایران، شکست تلخی را در جام ملت‌های آسیا تجربه کرد ...