13
دو شنبه 1 بهمن 1397
شماره 7584
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گرسنه، تهاجمی، دیدنی

یافته‌ها از 2 بازی تدارکاتی پرسپولیس در اردوی قطر
پرسپولیس در اردوی آماده‎سازی قطر، 2 بازی تدارکاتی برابر یوپن بلژیک و الشحانیه قطر برگزار کرد که در هر دو دیدار هم به پیروزی رسید.
ویژه
اساسنامه کمیته ملی المپیک به زوریخ می‌رود تا IOC نظر خود را درباره تغییرات موجود اعلام کند.
آماده‌سازی استقلال در حالی به مشکل خورده که برنامه شروع نیم‌فصل دوم آبی‌ها دشوار است
کیانوش رستمی باز هم حاضر به شرکت در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری نشد و همچنین سعید علی‌حسینی به دلایل نامعلومی در اردوی تیم ملی غیبت داشت.
مرور تفاوت‌های کلیدی دستیار شفر با دستیار برانکو. از زمان بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال و حضور او در کادرفنی به‌عنوان دستیار وینفرد شفر، خیلی‌ها ستاره سابق استقلال را با کریم باقری مقایسه کرده‌اند و معتقدند فرهاد می‌تواند همان نقش آقا کریم در تیم برانکو را برای آبی‌ها ایفا کند.
تراکتورسازی که بعد از کش‌وقوس‌های فراوان چند روزی است سرمربی جدید خود را شناخته، این روزها با هدایت جورج لیکنز در جزیره کیش به سر می‌برد.

داستان فوتبال و این 4دختر

تیتر یک
برای نخستین بار در تاریخ، 2 خبرنگار و 2 عکاس زن ایرانی، در یک تورنمنت بین‌المللی فوتبال حضور دارند؛ همشهری ورزشی با آنها درباره جام ملت‌های آسیا گفت‌وگو کرده است
داری اشتباه می‌زنی

داری اشتباه می‌زنی

چرا مربیان از بازیکنان در پست خودشان استفاده نمی‌کنند؟برخی کارشناسان اروپایی دلیل افت ستاره‌های فوتبال را در فصلی که در حال سپری شدن است، 2 چیز می‌دانند؛ خستگی جام‌جهانی و بازی در پست غیرتخصصی.
از خدای‌مان است تیم ملی قهرمان شود
از خدای‌مان است تیم ملی قهرمان شود
شجاع خلیل‌زاده: می‌خواهند جو را علیه ما کنند اما قوی‌تر از این حرف‌ها هستیم .اردوی آماده‌سازی‌ تیم پرسپولیس در قطر به پایان رسید و این تیم روز گذشته به ایران بازگشت.
طبق برنامه سازمان لیگ، نیم‌فصل دوم 3روز بعد از پایان جام ملت‌ها آغاز می‌شود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بی پولی، شجاعیان، تبریزی و مصدوم‌ها بحران‌های پیش‌روی آبی‌ها هستند
سایت فوتبال نیوز بلژیک روز گذشته در گزارشی به این موضوع اشاره کرد که باشگاه کلوب بروژ برای خرید کاوه رضایی از شارلوا باید 5میلیون یورو روی میز قرار می‌داد اما این مهاجم ایرانی تاکنون نتوانسته ارزش‌های خود را در قبال این پرداخت زیاد به اثبات برساند.
لوکا مودریچ- بهترین بازیکن جهان در سال2018- با وجود شایعاتی که در خصوص رفتنش از سانتیاگوبرنابئو به گوش می‌رسد، خواهان تمدید قرارداد با رئال‌مادرید شده است.