13
یکشنبه 30 دی 1397
شماره 7583
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

‌کاش پایان بهتری می‌نوشتی آقای کی‌روش!

یادداشت
صحبت کردن درباره کارلوس کی‌روش به‌ویژه در شرایط فعلی خیلی سخت است چون قطعا موافقان و مخالفان او موضع می‌گیرند و طرف مقابل را به طرفداری یا مخالفت با تیم ملی و مربی‌اش متهم می‌کنند.
ویژه
کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از بازی با عمان گفت:«تیم عمان تیم خوبی است، از این پس نتایج مرحله گروهی مهم نیست و 16 تیم بازی های سختی دارند.
اعتراض بازیکنان استقلال به مدیریت و اسپانسر باشگاه یکی از مهم‌ترین اخبار چهارشنبه شب فوتبال ایران بود که البته زیر سایه اخبار مهم‌تر قرار گرفت.
حریف امروز ایران، بهترین تیم سوم جام است
به‌نظر می‌رسد که وزارت ورزش برای انتخابات فدراسیون کشتی برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است.
در بازی با عراق منطق همان چیزی بود که کی‌روش به‌کار برد و سعی کرد تاکتیکی را در زمین پیاده کند تا بازی را کنترل کند تا با یک تساوی به‌عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم.
تیم ملی قطر با ارائه نمایشی برتر نسبت به عربستان، پیروزی بسیار مهمی به‌دست آورد.

فرصتی برای صلح!

تیتر یک
پیروزی در بازی دشوار امروز برابر عمان، نه تنها تیم ملی را به جمع 8 تیم پایانی جام می‌رساند، بلکه ممکن است آرامش را به فوتبال پرتنش ایران هدیه بدهد
اینفانتینو، معمار نابودی فوتبال

اینفانتینو، معمار نابودی فوتبال

لیگ ملت‌های جهان و جام‌جهانی باشگاه‌ها در راهند
اینفانتینو هم مثل سلف خود، سپ بلاتر پولکی است. او اسپانسرهایی پیدا کرده که حاضرند برای جام جهانی باشگاه‌ها، چیزی که هم‌اکنون زیاد جدی گرفته نمی‌شود، 25میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کنند.
می‌گذاشتی چند ساعت بگذرد برادر
می‌گذاشتی چند ساعت بگذرد برادر
در ادامه کمپین «اصلا چرا باید قهرمان شویم» که از طرف اعضای تیم ملی راه افتاده، مهدی طارمی هم مصاحبه کرده و گفته: «هیچ کاری برای تیم ملی نکرده‌اند و حالا انتظار قهرمانی دارند.»
با رفتن طارمی پرسپولیس در خط حمله فقط منشا و علیپور را داشت. ستاره پیکان اما هرگز نتوانست انتظارات برانکو را آورده کند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تیم ملی عمان، هرگز شانس حضور در جام جهانی را به‌دست نیاورده است. آنها سال2002 برای رسیدن به این تورنمنت، 14مسابقه مقدماتی را پشت‌سر گذاشتند، اما موفق نشدند به آرزوی بزرگشان دست پیدا کنند.
شوی غلوآمیز جواد خیابانی، پرونده یک اتهام جدید و مهم را علیه او گشود
مهاجم آرژانتینی میلان برای رفتن به چلسی و بازی در استمفوردبریج باید کمی صبر داشته باشد. انتقال گونسالو ایگواین به چلسی و همکاری مجدد ال‌پپیتا با مائوریتسیو ساری در انتظار خرید یک مهاجم از سوی روسونری است.