13
سه شنبه 18 دی 1397
شماره 7573
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از بهارش پیداست!

حاشیه مسابقات آغازین جام ملت‌های آسیا، عملکرد بحث‌برانگیز گزارشگران تلویزیون بوده است
اصلا بزرگ‌ترین ضربه به جام ملت‌های آسیا همین است که بازی افتتاحیه‌اش را محمد سیانکی گزارش کند.
ویژه
همانطور که قبلا هم احتمال داده بودیم، فقدان مقصد تاپ و به درد بخور برای حسین حسینی دردسرساز شد و او با وجود مشکلاتی که در استقلال داشت، تصمیم گرفت در این تیم باقی بماند. الان همه تیم‌های بزرگ دروازه‌بان دارند و مابقی هم یا  در‌ شأن رکورددار کلین‌شیت نیستند و یا پول خریدش را ندارند.
به‌نظر می‌رسد جدایی گادوین منشا از پرسپولیس قطعی شده باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن نیم‌فصل دوم را در تیمی دیگر توپ خواهد زد. منشا یک خرید جنجالی برای پرسپولیس محسوب می‌شد که شاید عمر بازی‌اش در این تیم کوتاه‌تر از حد تصور از آب درآمد.
برانکو به‌عنوان یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ پرسپولیس تصمیم گرفت گادوین منشا را در لیست خروج قرار دهد. او ازجمله مربیانی است که جسارت صریح صحبت کردن در مورد تصمیماتش را دارد.
سیدحسین حسینی که با پست قبلی‌اش در اینستاگرام ظاهرا با استقلال خداحافظی کرده بود با پست جدیدش دوباره به این تیم سلام کرد! دروازه‌بان جوان استقلال در این پست طولانی تأکید کرده از چند باشگاه پیشنهادهای میلیاردی دریافت کرده اما چون طاقت دیدن ناراحتی هواداران را ندارد تصمیم به ماندن گرفته است. درباره حسینی و تصمیمش گفته می‌شود پیشنهاد قابل توجه او از تراکتورسازی بوده اما وقتی تراکتوری‌ها با اخباری قرارداد بستند، حسینی هم تکلیفش را فهمیده و این پست را منتشر کرده است.
شایعات در مورد بحران مالی استقلال بالاخره جنبه عینی پیدا کرد و تمرینات این تیم توسط بازیکنان تحریم شد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران طی 2سال اخیر در مسابقات جهانی با کسب عنوان‌های نهمی و ششمی بسیاری از امیدها را ناامید کرده است.

دایی: دلم روشن است قهرمان می‌شویم

جام ملت‌های آسیا در امارات با حضور چهره‌های مطرح فوتبال جهان افتتاح شد. در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها دو چهره مهم فوتبال ایران علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا هم حضور داشتند.
مورینیو هرگز سرمربی منچستر نبود

مورینیو هرگز سرمربی منچستر نبود

آنهایی که روحیات خاص آقای خاص را می‌شناسند می‌گویند سرمربی منچستریونایتد، مورینیو نبوده؛ یک نفر دیگر بوده یا روح مورینیو
مورینیو در روزهای اخیر به تیم‌هایی نظیر بنفیکا لینک شده اما بعید است چنین باشگاه‌هایی را برای اثبات دوباره خودش انتخاب کند.
جپاروف نیامد، به قطر هم نرفتند
استقلال در بحران مالی است و هواداران همچنان معترضند
اوضاع استقلال کپی برابر اصل ابتدای فصل است. مشکلات مالی روی هم تلنبار شده، بازیکن جدیدی به تیم اضافه نشده و اردوی آماده‌سازی‌ تیم هم تا این لحظه لغو شده است.
سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری با خبرنگاران گفت‌وگو کرد؛ نشستی که در این روزها چندان محلی از اعراب نداشت اما در پایان آن می‌شد فهمید چرا برگزار شده است.

هنجارشکنی رونی در ویرجینیا

وین رونی- مهاجم انگلیسی دی‌سی یونایتد- بار دیگر حاشیه‌ساز شد و جنجالی دیگر برپا کرد. وب‌سایت اسکای‌اسپورتس در این خصوص نوشته است که رونی روز شانزدهم دسامبر2018 و پیش از کریسمس، در فرودگاهی در ایالت ویرجینیا در حالت مستی با شخصی به مشاجره و درگیری لفظی پرداخته و ضمن توهین، اقدام به ناسزاگویی نیز کرده است.

پیش به سوی نخستین جام

تاتنهام و چلسی امشب بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی EFL CUP یا به‌اصطلاح خودمان، جام اتحادیه را برگزار می‌کنند.

وعده پاداش به بازیکنان هند

بازیگر سرشناس سینمای بالیوود بعد از برد رویایی هند مقابل تایلند وعده وسوسه‌انگیزی به ستاره‌های فوتبال این کشور داد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
امروز 2بازی از 2 گروه مختلف برگزار می‌شود. عراق و ویتنام 2 همگروهی ایران با هم بازی می‌کنند که قطعا نتیجه این مسابقه برای ما اهمیت خاص خودش را دارد. عراق تیمی است که انگیزه‌های شخصی ما برای انتقام شکست 4سال قبل بالاست و منتظریم تا از حریف اصلی‌مان رونمایی شود. در یک بازی دیگر عربستان یکی از مدعیان سنتی جام به مصاف تیم سختکوش کره‌شمالی می‌رود.
آخرین باری که رئال سوسیه‌داد توانسته بود مقابل رئال‌مادرید در سانتیاگو برنابئو به پیروزی برسد، ماه مه2004 بود. در این بازی که یکشنبه‌شب برگزار شد، رئالی‌ها بازهم تیرک دروازه حریف را هدف قرار دادند.
علیرضا اسدی در ابتدای فصل با حکمی از سوی محمدرضا زنوزی -مالک تراکتورسازی- به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شد؛ مردی که پیش از این نام او را به‌عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال در زمان ریاست علی کفاشیان شنیده بودیم، اما او به‌دلیل اختلاف‌نظر با کارلوس کی‌روش -سرمربی تیم ملی- ترجیح داد از سمت خود کنارگیری کند.