13
یکشنبه 9 دی 1397
شماره 7565
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روزی که قاضی حکمش را داد

یادداشت
تک‌نگاری برای محسن مسلمان؛ کاش دلسوز خودت بودی
ویژه
​​​​​​​ از وقتی اعلام کرده‌اند قرار است سرخابی‌ها واگذار شوند، پیشکسوتان پرسپولیس دوباره برای تصاحب این باشگاه پا پیش گذاشته‌اند. آنها همیشه مدعی بوده‌اند اگر قرار به واگذاری است، قدیمی‌های تیم باید در اولویت باشند.
اخیرا در دل مشاجراتی که بار دیگر بین برخی پیشکسوتان پرسپولیس در گرفته، اسم مهدی هاشمی‌نسب هم وسط آمده و علل و حواشی انتقال جنجالی او به استقلال کالبدشکافی شده است.
تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد ظاهرا جاسم کرار عراقی با مسئولان باشگاه النجف عراق مذاکره کرده و به توافقاتی هم دست یافته است.
سارا سادات خادم‌الشریعه در بخش سریع مسابقات قهرمانی جهان نایب‌قهرمان شد.
ستاره‌های فوتبال گاهی از موقعیتی که دارند استفاده نمی‌کنند و عاقبت‌به‌خیر نمی‌شوند. بهترین نمونه پل گاسکوین است که این روزها دوستانش برای تامین مخارج زندگی در دوران ترک اعتیاد به او صدقه می‌دهند.
دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب تکلیف حضور رضا قوچان‌نژاد در پرسپولیس روشن نشده اما گویا اختلاف بر سر رقم قرارداد جدی است.

تکرار وعده نیمه‌نهایی با مصرف داخلی

کی‌روش در گفت‌وگویی تازه دوباره تأکید کرده که می‌خواهد با صعود به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، هواداران فوتبال ایران را خوشحال کند، اما به‌نظر نمی‌رسد مخاطب حرف‌های او، کارشناسان یا طرفداران فوتبال باشد
تیتر یک
اگر بپذیریم که کارلوس کی‌روش رفتارش بعضی وقت‌ها، پیچیدگی‌های رفتار یک سیاستمدار را پیدا می‌کند، آن وقت می‌توانیم درک کنیم که چطور او بی‌توجه به هیاهوی عمومی در رسانه‌های‌ایران، مدام می‌گوید که در جام ملت‌های آسیا تمرکزش روی رسیدن به نیمه‌نهایی است؛ ترسیم سقفی که حافظه ما می‌گوید برای فوتبال ایران در جام ملت‌ها کوتاه است.
میثم مصطفی جوکار: کسی سراغی از ما نمی‌گیرد

میثم مصطفی جوکار: کسی سراغی از ما نمی‌گیرد

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی از نامهربانی‌های پس از دوران قهرمانی می‌گوید
تابلوی ایست مقابل نکونام
تابلوی ایست مقابل نکونام
مدیرعامل ایران‌خودرو در نامه‌ای مخالفت خود را با پیوستن مربی سابق نساجی به تیمش اعلام کرد تا جواد به پیکان‌شهر نرسیده مجبور به توقف شود
دقیقا 6روز تا آغاز شانزدهمین دوره جام‌ملت‌های آسیا باقی مانده است. ایران در تاریخ این رقابت‌ها بیشتر از هر تیم دیگری با کره‌جنوبی بازی کرده و بیشتر از هر تیم دیگری مقابل همین کره شکست خورده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
خریدهای زمستانی باشگاه‌های اروپایی به یک دومینو شباهت دارد؛ با نخستین جرقه بمب‌های بعدی می‌ترکد
با جذب احتمالی نادری در خط دفاع حالا برانکو در لیست خود به‌دنبال یک مهاجم گلزن است. در شرایطی که گفته می‌شد قرارداد باشگاه پرسپولیس با گوچی به‌زودی امضا خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد و دستمزد بالای این بازیکن باعث شد تا مذاکرات با او به بن‌بست بخورد.
هیچ‌کدام از برنامه‌های شفر برای تقویت تیمش  تا به‌حال به سرانجام نرسیده است.